Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 35 år, to barn på 3 år og 5 år. Gikk i fra barnefaren da jeg var gravid med yngstemann, og har ikke hatt noen forhold som har vart mer enn to år. Har flere korte "forhold", men aldri funnet den rette. Har nå truffet en mann som har gått ut av et mangeårig forhold, og rett inn i et forhold med meg, og jeg tror han er den rette. Han sier selv at han ikke forstår hvorfor han har fallt for meg, for jeg er egentlig ikke hans type. Er dette noe som kan ha mulighet til å vare, eller er jeg bare en midlertidig trøst? Han har et ekstremt godt forhold til exen, og han tilbringer mye tid der på grunn av barna. Han har kun gode ting å si om henne, og jeg er derfor redd for at han ikke er helt ferdig med henne selv om han sier det. Anonymous poster hash: d6533...234
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Den rette sier da vel ikke at han ikke kan forstår hvorfor han falt for deg? En mann med slike uttalelser hadde i allefall ikke vært den rette for meg. Anonymous poster hash: 1e00b...c42
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Vi har en ekstremt god kjemi, og han prøver å finne ut hvorfor han har fallt for meg... HI Anonymous poster hash: d6533...234
Gjest Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Oii oii..... her hadde jeg gått stille & rolig ut av forholdet. Rett fra en til en annen en? Pausefisk virker det som du er. Unnskyld at jeg sier det, men vibbene er ikke positive for den karen der dessverre.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Han sier han er hodestups forelsket, men jeg er jo redd for å virke desperat. HI Anonymous poster hash: d6533...234
Gjest Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Ikke for å ødelegge følelsene dine HI, men enkelte menn klarer ikke å skilne mellom forelskelse og spenning. Har hatt en bekjent som stadig var "forelsket" og gikk fra ene forholdet og rett i det andre. Best er de mannfolka som har bodd litt alene og kjent på singellivet, FØR de involverer seg sterkt i noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Beklager, dette rimer ikke HI. Han hopper fra et forhold til et annet fordi han er hodestups forelsket, dere har en fantastisk kjemi, men han vet ikke hvorfor han kunne falle for deg? Redd for at du kan brenne deg på denne mannen. Anonymous poster hash: 1e00b...c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå