Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Når begynte det å bli tungt? Anonymous poster hash: d3e67...c50
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Det beste av mine fire svangerskap var det tredje. Lite kvalme, lite symptomer i det hele tatt før godt ut i uke 20. Ble tungt i siste 8-10 ukene da, slet med skikkelig vonde åreknuter på bena og migrene. Anonymous poster hash: 0995b...c49
Leirha Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Mitt verste svangerskap var mitt tredje. mye pga av hyperemesis. Men syns aldri det ble særlig tungt da. fjerde må er ganske ok.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Er i mitt tredje nå. Det er absolutt det tyngste! Kvalmen har vært her hele tiden, tidlig bekkenløsning pluss de fleste andre svangerskapsplager som finnes.. Mine to første svangerskap var jeg i storform! Anonymous poster hash: 7ffb4...8d4
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 er i uke 38 med min 3. Det har vært det beste sv.skapet mtp plager, men jeg har vært mer silten denne gangen (ekstra slitsomt med en kravstor 3-åring hjemme merker jeg). Fra rundt uke 25 har jeg vært delvis sm. Anonymous poster hash: 0488b...002
skinnfilla Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Jeg er nå 18 uker og jeg kjenner at dette kommer til å bli j... tungt etterhvert! Sliter med kynnere, vondt i rygg og bein allerede nå... Var kvalm til og med uke 14, og ufattelig trøtt! Nå er energien på vei tilbake og jeg kjenner med ganske så positiv for øyeblikket Men jeg gleder meg mer ,nå enn med nr 2. Vet hva jeg går til med flere søsken, nok kjærlighet, like glad i neste osv. Dette blir også siste og jeg skal kose meg hjemme i to år denne gangen. Nyte og kose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå