Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Dumme meg ut for noen uker siden. Ble for full og kysset en fremmed på fest. Husker ikke tryne på han engang. Har samboer og barn. Forholdet har gått sånn opp og ned og jeg aner ikke hvorfor jeg gjorde det. Sier jeg noe tar det nok slutt.. Har jævlig samvittighet og det skal aldri skje igjen. Anonymous poster hash: 68782...fdf
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Tar forholdet virkelig slutt om du forteller at du KYSSET en fyr? Månelyst - greit. Men slutt? Da ville jeg holdt snavla lukket, gitt. Ellers er jeg for å fortelle sånt. Anonymous poster hash: 0062c...14a
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Ja vettu, det tror jeg..mener egentlig også man skal fortelle slikt. Mange ganger har jeg tenkt at jeg og min samboer er så forskjellig. Men etter mitt feilgrep har jeg innsett at jeg ikke vil miste han. Kanskje parterapi er tingen, ikke vet jeg. Uenig om barneoppdragelse og mange ting. Anonymous poster hash: 68782...fdf
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Dette her holder du godt kjeft om. Å lette din samvittighet for å såre ham, fører i denne situasjone. Ingen ting godt med seg. Og et kyss er en bagatell. Du fikk en wake up call. Ta med deg mannen til samtaler og rydd opp i problemene deres, men la akkurat denne episoden være din alene. Anonymous poster hash: 619bd...db0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Hold det for deg selv! Anonymous poster hash: c3cab...84f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Bare hold munn om det. Det er ikke viktig nok til å risikere hele forholdet for! Anonymous poster hash: 4b1c1...663
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå