Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Jeg gir snart opp... Må spise lavkarbo pga migrene og betennelsestilstand i kroppen. Denne type diett hjelper meg enormt, så lykken er stor for at noe endelig hjelper meg ut av en sant smertehelvete. Men - jeg er så dårlig på kjøkkenet. Jeg vet jo godt hvilken mat som har lite karbohydrater, men jeg klarer ikke sette ting sammen og lage noe som smaker godt attpåtil... Kan noen hjelpe? Fint om jeg kan få ting litt inn med teskje, og ikke bare linker til lavkarboblogger. Jeg har lest nok av dem. Tusen takk dersom noen gidder å hjelpe! Anonymous poster hash: 4ffbd...aa5
LivetErEnLek Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Lavkarbo - knekkebrød (ff har noen veldig gode ). Disse er veldig greie å alltid ha liggende i skapet for de måltidene du har dårlig tid eller rett og slett ikke gidder å kokkelere noe videre. Spises med alt av kjøttpålegg eller fugl/fisk, en eller annen fettkaffe (smør, majones, rømme osv) og selvfølgelig masse grønt. Ellers så finnes jo alt av oppskrifter liggende ute på nett, det er bare å velge seg ut en og prøve 😊
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Jeg gir snart opp... Må spise lavkarbo pga migrene og betennelsestilstand i kroppen. Denne type diett hjelper meg enormt, så lykken er stor for at noe endelig hjelper meg ut av en sant smertehelvete. Men - jeg er så dårlig på kjøkkenet. Jeg vet jo godt hvilken mat som har lite karbohydrater, men jeg klarer ikke sette ting sammen og lage noe som smaker godt attpåtil... Kan noen hjelpe? Fint om jeg kan få ting litt inn med teskje, og ikke bare linker til lavkarboblogger. Jeg har lest nok av dem. Tusen takk dersom noen gidder å hjelpe! Anonymous poster hash: 4ffbd...aa5 Lavkarbobrød fra Rimi (proteinbrød) Eggerøre Lavkarbo pannekaker (oppskrift fotballfrue) Lavkarbo knekkebrød (enkle oppskrifter på nett) Salat Tacokjøttdeig m/ salat (bruk kofte krydder fra utenlandssjappe) Grillet kylling, hamburgere, pølser, koteletter osv Grønnsaker i folie på grillen Wok Anonymous poster hash: f53f4...bda
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Tusen takk, dere! Så vanlige butikker selger lavkarbobrød? Altså med veldig lite karbohydrat? Jippi! Det var nytt for meg Og takk til deg som har listet opp en hel haug med "vanlig" mat. Skjønner nå at jeg gjør ting altfor komplisert for meg selv. Fasiten er vel å spise som før, men ta ut det tilbehøret som er høykarbo? Noen som vet om det er noe frukt som er tillatt, eller er alt fy-fy? Min diett skal visstnok være så lite karbohydrat som mulig. Er ikke overvektig. Anonymous poster hash: 4ffbd...aa5
sug lut Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 skal egentlig ikke blande meg inn her, men dersom "fettkaffe" er et faktisk begrep, og ikke en autokorrektur, så har jeg ny vinner på lista over verdens ekleste ord.
LilleMy- Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 ]skal egentlig ikke blande meg inn her, men dersom "fettkaffe" er et faktisk begrep, og ikke en autokorrektur, så har jeg ny vinner på lista over verdens ekleste ord. Jeg er helt enig, kjenner det vrir seg inni meg bare av å lese det ordet! Men, vil tippe "fettkaffe" er fettkilde med skrivefeil og autokorrektur.. Nå er jeg egentlig veldig spent på fasiten!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Jeg gir snart opp... Må spise lavkarbo pga migrene og betennelsestilstand i kroppen. Denne type diett hjelper meg enormt, så lykken er stor for at noe endelig hjelper meg ut av en sant smertehelvete. Men - jeg er så dårlig på kjøkkenet. Jeg vet jo godt hvilken mat som har lite karbohydrater, men jeg klarer ikke sette ting sammen og lage noe som smaker godt attpåtil... Kan noen hjelpe? Fint om jeg kan få ting litt inn med teskje, og ikke bare linker til lavkarboblogger. Jeg har lest nok av dem. Tusen takk dersom noen gidder å hjelpe! Anonymous poster hash: 4ffbd...aa5 Lavkarbobrød fra Rimi (proteinbrød) Eggerøre Lavkarbo pannekaker (oppskrift fotballfrue) Lavkarbo knekkebrød (enkle oppskrifter på nett) Salat Tacokjøttdeig m/ salat (bruk kofte krydder fra utenlandssjappe) Grillet kylling, hamburgere, pølser, koteletter osv Grønnsaker i folie på grillen Wok Anonymous poster hash: f53f4...bda Ligger proteinbrødet på rimi i fryseren eller er det ferskvare? Hi : du kan få kjøpt pose med ferdigblanding til lavkarbobrød, tilsetter bare olje og vann. http://bloggfiler.no/linestella.blogg.no/images/894763-10-1395166008606.jpg Hjelper lavkarbomot migrene? Jeg skal starte med lavkarbo for å se om det kan hjelpe mot min migrene Anonymous poster hash: 9eb9b...774
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Fettkaffe er dessverre noe de faktisk drikker. Kaffe med mye smør i... Anonymous poster hash: 9c945...7fd
☆☆☆ Skrevet 8. juni 2015 #9 Skrevet 8. juni 2015 Er ikkje kompetent kva gjeld dietten, men 1 boks makrell i tomat og 1/2 avokado er ein lunsj eg registrerar er populær. Og begge deler er jo godt.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 http://www.lavkarbotipsforbedrehelse.org/butikk/ Anbefaler virkelig denne siden. Ferdige ukesmenyer i ulike kategorier etter hvor strengt du vil leve. Jeg har endelig kommet skikkelig igang igjen ved hjelp av menyer herfra. Jeg slipper å tenke og alt er ferdig utregnet. Er det noe jeg ikke liker, så bytter jeg mellom dagene eller endrer proteinkilde. Kiloene raser av også :D Anonymous poster hash: 6ab6c...0fd
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. juni 2015 #11 Skrevet 8. juni 2015 Fettkaffe er dessverre noe de faktisk drikker. Kaffe med mye smør i... Anonymous poster hash: 9c945...7fd Kastet nesten litt opp nå...atte hæææ??? Kaffe med SMØR??? Av alle krekslige ting...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #12 Skrevet 8. juni 2015 Tusen takk, dere! Så vanlige butikker selger lavkarbobrød? Altså med veldig lite karbohydrat? Jippi! Det var nytt for meg Og takk til deg som har listet opp en hel haug med "vanlig" mat. Skjønner nå at jeg gjør ting altfor komplisert for meg selv. Fasiten er vel å spise som før, men ta ut det tilbehøret som er høykarbo? Noen som vet om det er noe frukt som er tillatt, eller er alt fy-fy? Min diett skal visstnok være så lite karbohydrat som mulig. Er ikke overvektig. Anonymous poster hash: 4ffbd...aa5 De har det ihvertfall på Rimi på Østlandet. Vet ikke om de har det over alt. Det brødet smaker nesten helt som vanlig brød. :-) Anonymous poster hash: f53f4...bda
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #13 Skrevet 8. juni 2015 Tusen takk, dere! Så vanlige butikker selger lavkarbobrød? Altså med veldig lite karbohydrat? Jippi! Det var nytt for meg Og takk til deg som har listet opp en hel haug med "vanlig" mat. Skjønner nå at jeg gjør ting altfor komplisert for meg selv. Fasiten er vel å spise som før, men ta ut det tilbehøret som er høykarbo? Noen som vet om det er noe frukt som er tillatt, eller er alt fy-fy? Min diett skal visstnok være så lite karbohydrat som mulig. Er ikke overvektig. Anonymous poster hash: 4ffbd...aa5 Skjekk lavkarbo.no , så ser du antall karbo i frukt. Noen som ikke har så høyt innhold. Men jeg vet det ikke anbefales frukt, men du må jo finne det som passer for deg:-) Jeg synes bær med fløte på er godt, og litt sukrin over:-) Lavkarbo trenger ikke å være så avansert.:-) Anonymous poster hash: f53f4...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå