Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Juni, altså. Her er det sommeravslutning for to skolebarn (ulike klasser og altså ulike steder) og sommerfest i bhg (tobarnsfar, samme bhg) på samme tid. Mannen er borte. Vil så gjerne følge alle, men det blir jo umulig. Barnahagebarna har øvd inn sanger de gleder seg til å fremføre. De gleder seg veldig til festen. Klassen til eldste har hatt masse problemer med miljøet, og det er nærmest obligatorisk oppmøte. Alle må stå på for å bedre miljøet. Eldste selv vil heller på fest i bhg. Nr to skal på sykkeltur med overnatting et godt stykke unna. Foreldre skal være med frem til leggetid. Hvordan løser man dette? Anonymous poster hash: 3f226...87c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Da ville jeg spurt om mine/hans foreldre/søsken hadde mulighet til å stille opp, slik at alle hadde med seg en voksen. Har du ingen nære slektninger eller venner du kan spørre? Anonymous poster hash: c4e8b...1d5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Familien min bor langt unna, hans er ikke interessert. Venner har vi, og de er tilstede med egne barn. Alltids noen til å ta seg av dem, men skulle gjerne vært der selv. Får se om jeg kan pendle litt i mellom bhg og skole, så får jeg i alle fall med meg oppvisningene. Går glipp av nest eldstes avslutning da, siden den er langt unna. HI Anonymous poster hash: 3f226...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå