Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Er 19,5 uker på veg, annengangs gravid. Ser gravid ut, for å si det sånn, men det kan jo ikke jeg noe for. I familiesammenkomster så ler folk av meg, peker og snakker bak ryggen min OM meg. At jeg er så svær, selvom jeg bare er så kort på veg. "Er det trillinger eller?", "det hender de tar feil på ultralyd". Symfysemålet er akkurat på streken. Men er det noe å snakke om i det heletatt? Ble faktisk lei meg og føler jeg fremover må skjule kroppen min for ikke å få kommentarer. Det er ikke sånn å "le med meg", men av meg. Hadde det vært fremmede hadde jeg latt tvilen komme dem til gode men disse kjenner jeg godt. Var stolt av magen, men nå føler jeg det er negativt å ha en gravidmage, at jeg ikke en av de som får liten mage. Har t.o.m gått ned 3 kg, ufrivillig. Anonymous poster hash: 34e2c...067
☆☆☆ Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Trur all snakk om mage er uvelkomment, enten det er eine eller andre vegen. Eg fekk masse kommentarar på liten mage, og var langt frå begeistra. Synes folk kan snakke om eigen mage om temaet engasjerar dei så sterkt.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Trur all snakk om mage er uvelkomment, enten det er eine eller andre vegen. Eg fekk masse kommentarar på liten mage, og var langt frå begeistra. Synes folk kan snakke om eigen mage om temaet engasjerar dei så sterkt. Ja, kanskje de hadde sluttet dersom de fikk en kommentar tilbake om når de har termin Anonymous poster hash: 34e2c...067
LillePunk Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Vær stolt av magen din!! Stor eller liten.. Det er jo det som er inni som er det viktige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå