Gå til innhold

Dere med kamera i bilen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hbordan fungerer dette? Kun på n

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi....

Hvordan fungerer dette? Kun på når bilen er på? Batteri? Usb kabel?

Pris?

Har du noen gang fått bruk for det?

Skrevet

Bruker USB, og kun på når bilen er på. Tror det kostet rundt tusenlappen, men vi kjøpte på nettet.

 

Har ikke brukt det til ulykker el.l., men har brukt det et par ganger når bilen har vært på reparasjon for å se hva de driver med, og et par ganger når andre ikke har overholdt vikeplikten o.l. (kun for å legge ut videoen på youtube, ikke noe mer enn det).

Skrevet

Bruker USB, og kun på når bilen er på. Tror det kostet rundt tusenlappen, men vi kjøpte på nettet.

 

Har ikke brukt det til ulykker el.l., men har brukt det et par ganger når bilen har vært på reparasjon for å se hva de driver med, og et par ganger når andre ikke har overholdt vikeplikten o.l. (kun for å legge ut videoen på youtube, ikke noe mer enn det).

Ok, takk. Er så mange situasjoner der folk ikke overholder vikeplikten. Nå er jeg ekstremt oppmerksom i trafikken pga jeg stort sett kjører med barn i bilen, men tenker at hvis det en gang skulle smelle er det kjekt å ha noe å vise til.

 

Kjenner ei som ble presset av veien, og skadene på bilene viste at det var den andre føreren sin feil. Likevel tapte hun saken, og hennes forsikring måtte dekke dette. Veldig kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...