Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Vondt i hodet og halsen. Tett og rennende nese, uggen og rar i kroppen og fryser og svetter omhverandre. Desverre ikke noe oppkast og feber får jeg aldri så jeg har jo ikke grunn nok til å ta meg fri. Har vært ekstremt sliten de siste ukene så sikkert derfor jeg føler meg så slått ut av en liten forkjølelse. Nesten så jeg håper at ungen våkner opp litt syk så jeg kan ta fri på grunn av det. Anonymous poster hash: a3405...a1f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Allergi? Jeg gikk slik og trodde jeg var forkjøla, men så viste det seg at symptomene forsvant når jeg begynte å ta allergitabletter. Anonymous poster hash: d051a...630
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Allergi? Jeg gikk slik og trodde jeg var forkjøla, men så viste det seg at symptomene forsvant når jeg begynte å ta allergitabletter. Anonymous poster hash: d051a...630 Jeg begynner å mistenke det, da jeg som aldri blir syk har vært mye forkjøla i år. Slitt mye med intens hodepine også. Men desverre så kan jeg vel ikke få noe medisiner da jeg er gravid. Anonymous poster hash: a3405...a1f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Du er gravid, sliten og kraftig forkjøla! Lytt til kroppen din og bli hjemme for din egen helses skyld. Med god samvittighet!!! Anonymous poster hash: f57e3...4cb
Husbygger Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Sånn har jeg også hatt det i 1 uke nå, ingen feber men skikkelig slakk. Lytt til kroppen din og ring på jobb og si du er syk. God bedring ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå