Gå til innhold

Privatist, vgs, blir eksamensresultatene sendt til skolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vil de kun ligge på privatisweb og bli tilsendt i posten?

Tok opp noen fag og hadde eksamen nå i mai, vet at det er fellessensur 18. og 19. mai, men lurer veldig på om de blir liggende i arkiv på skolen jeg tok eksamen ved eller om det bare er sensor og jeg som kan se resultatene!? :)

Anonymous poster hash: 5b458...025

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ganske sikker på at de listene kommer tilbake til skolen. Men du mener juni og ikke mai vel?

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Ganske sikker på at de listene kommer tilbake til skolen. Men du mener juni og ikke mai vel?

Mente selvfølgelig juni, ja! ;)

Men blir de liggende på den skolen jeg hadde eksamen på, eller på den skolen jeg opprinnelig gikk på før? :/

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Men blir de liggende på den skolen jeg hadde eksamen på, eller på den skolen jeg opprinnelig gikk på før? :/

Tusen takk for svar :)Anonymous poster hash: 5b458...025

Ved den skolen du tok eksamen og i registreringssystemet.

Anonymous poster hash: 057ba...4c3

Skrevet

Tusen takk for svar :)Anonymous poster hash: 5b458...025

Ved den skolen du tok eksamen og i registreringssystemet.

Anonymous poster hash: 057ba...4c3

Mine karakterer ble sendt til min opprinnelige videregående skole og ikke Bjørknes hvor jeg tok opp fagene..

Anonymous poster hash: 481e3...cee

Skrevet

Takk for svar, dere :)

Ble ikke sååå mye klokere, prøvde å høre med skolen jeg tok eksamen ved, men de visste ikke hvor karakterene ville havne. Ser jo nå at det kanskje varierer litt? :)

Skrevet

Jeg tok opp fag på sonans. Måtte så gå på min videregående skole for å få det inn på vitnemålet.

Anonymous poster hash: 0ceac...17e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...