Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Vi har en seksåring som plutselig har begynt å tisser seg ut om natten. (2 ggr på kort tid) Det har han aldri gjort før, ikke en eneste gang siden han var bleiefri som toåring. Betale at det kan være et symptom på diabetes. Hva var symptomene på deres unger før de fikk diagnosen? Anonymous poster hash: e34a9...68e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Ekstrem tørste var det første vi la merke til. Drakk fort 3-4 liter om dagen. Begynte å våkne på nettene (mange ganger) for å tisse og drikke. Tisset seg ikke ut, men det var uvanlig med så mange oppvåkninger på nettene. På sykehuset sa de derimot at det var vanlig å begynne å tisse seg ut. Diagnosen er lett å stille, en urinprøve og et stikk i fingeren er nok. Lykke til, krysser fingrene for at det ikke er det! Anonymous poster hash: 11d87...f96
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Ekstrem tørste her også. Tisset seg ut et par ganger på natta. Lurt å sjekke det ut. Lykke til Anonymous poster hash: 9e8a5...cd4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Ekstrem tørste, Slitenhet, og nattevæting Anonymous poster hash: 2d39b...d4f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Det hele startet på sommeren da det var varmt, så det tok litt tid før vi oppfattet at noe var galt. Jenta drakk konstant og sprang på toalettet i ett kjør. Hun våknet opptil flere ganger hver natt for å drikke eller gå på toalettet. Etterhvert ble hun også mer og mer sliten og utmattet. Siden det var en ekstremt varm sommer oppfattet vi ikke dette til å begynne med, og trodde det var varmen som gjorde henne tørst og utmattet. Det var først da hun begynte å spise som en hest og gå ned i vekt at vi fattet mistanke om at noe var galt. Anonymous poster hash: 3ab80...47a
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Hun var 13 da vi oppdaget det. Hun var så forferdelig sliten, orket ingenting. Hun elsker å turne og går på turn 4 dager i uken, og da hun ikke orker det heller skjønte vi at noe var galt. Hun var også ekstremt mye på do for å tisse. Tørsten ble verre og verre som tiden gikk og til slutt hadde hun med seg vann samme hvor hun gikk. Lurt å sjekke det, kan bli veldig alvorlig om de går for lenge med høyt blodsukker. Her var blodsukkeret på 28.. Anonymous poster hash: 70806...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå