beachgirl Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har 100% utbetaling som gir 49 uker permisjon. Far skal ha 10 uker, MEN skal de ukene gå fra de 49 ukene?isåfall har arbeidsgiver(og jeg)regnet feil når jeg skal begynne i jobb igjen(spiller ikke noe rolle for meg for jeg skal ha et år ulønnet uansett, men det går jo utover far sine uker da......) Slik vi har regnet gir det meg 44 uker permisjon(fra 3 uker før fødselen og til jobb)og da har jo far bare 5 uker av sin permisjon....uæææ hjelp meg....?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Hvis totalen er 49 uker så er det hele permisjonen ja, og 10 uker av de er til far. Så da har du 39 Anonymous poster hash: 0b3f1...406
beachgirl Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2015 jeg må nok uansett på NAV, men tro om de legger merke til at man har regnet jobbstart feil, og dermed får far sine uker......at betalingen til meg stanser automatisk etter 39 uker...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 De har nok lagt til grunn ferie på 5 uker. Anonymous poster hash: 4f681...a6b
Daquiry Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Totalt 49 uker, 10 uker til mor, 10 uker til far og 29 i fellespotten. Men mor MÅ ta 3 uker før termin, og disse taes fra fellespotten, ergo er det 26 igjen der. Altså er det 36 uker til deg hvis du skal ta hele permisjonen.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har 100% utbetaling som gir 49 uker permisjon. Far skal ha 10 uker, MEN skal de ukene gå fra de 49 ukene?isåfall har arbeidsgiver(og jeg)regnet feil når jeg skal begynne i jobb igjen(spiller ikke noe rolle for meg for jeg skal ha et år ulønnet uansett, men det går jo utover far sine uker da......) Slik vi har regnet gir det meg 44 uker permisjon(fra 3 uker før fødselen og til jobb)og da har jo far bare 5 uker av sin permisjon....uæææ hjelp meg....? Du får jo et vedtak fra NAV med hvilken periode du skal ha permisjon. Der vil det stå riktig periode selv om du og arbeidsgiver har regnet feil. Du får ikke overført far sine uker ved å ha skrevet feil i søknaden. Far sine uker går av de 49 ukene. Anonymous poster hash: f9982...5d7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Skjønner ikke hva du mener med at far bare får 5 fordi du har regnet feil? Anonymous poster hash: 9add9...8f4
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Det står jo i brevet fra NAV hvilken dato du skal tilbake på jobb, så gjør ingenting om du og arbeidsgiver har regnet feil. Anonymous poster hash: b3ccb...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå