Gå til innhold

Ville du ha visst?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om din mann hadde kysset en fremmed på byen i fylla? Ingen sex. Kunne du da tilgitt?

 

Anonymous poster hash: 485e0...bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ville jeg ikke visst. Må være måte på! Ingen problem å tilgi. Men hadde det vært slik at de holdt på å spise hverandre opp og full kling osv så ligger det nok mer bak som trenger å komme fram i lyset. Hadde fortsatt tilgitt, men sett behovet for litt parterapi.

 

Anonymous poster hash: d038b...d23

Skrevet

Nei, ville jeg ikke visst. Må være måte på! Ingen problem å tilgi. Men hadde det vært slik at de holdt på å spise hverandre opp og full kling osv så ligger det nok mer bak som trenger å komme fram i lyset. Hadde fortsatt tilgitt, men sett behovet for litt parterapi.

 

Anonymous poster hash: d038b...d23

Full klåing...

 

 

 

Anonymous poster hash: d038b...d23

Skrevet

Ville ha visst om det. Fikk forresten vite fra mannen i jula da han var full, at hadde klina med svigerinnen min for 5 år siden på en fest. Jippi liksom...

 

Anonymous poster hash: d8ace...702

Skrevet

Ja, det ville jeg visst. For noen er det "bare et kyss", for meg hadde det vært fullt brudd av tillit, spesielt om mannen ikke hadde fortalt det selv.



Anonymous poster hash: 30b8b...ec3
Skrevet

Hadde hatt behov for å vite. Hadde ikke brydd meg.



Anonymous poster hash: 9e7fc...23b
Skrevet

Hadde det vært andre som så dette hadde jeg ønsket å vite. Er det kun mannen og kyssekvinnen som var til stede hadde jeg ikke ønsket å vite, sålenge dette var en engangshendelse i fylla. Dette fordi jeg bekymrer meg lett og ville hatt problemer med å stole på mannen i ettertid.

 

Anonymous poster hash: 5e963...760

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke.

Meningsløst.

 

Anonymous poster hash: 9a3ae...66d

Skrevet

 

Ja, det ville jeg visst. For noen er det "bare et kyss", for meg hadde det vært fullt brudd av tillit, spesielt om mannen ikke hadde fortalt det selv.

 

Anonymous poster hash: 30b8b...ec3

 

 

Enig!

 

Anonymous poster hash: c3a83...3a9

Skrevet

Hadde ønsket og vite det. Fordi det er mye bedre om han forteller det selv, enn å høre det fra andre, og da blir det nok fortalt verre enn det var.

 

For noen år siden var jeg ute på byen, temmelig full, og en mann tok tak i ansiktet mitt og kysset meg, siden jeg var full, tok det vel 5 sekunder før jeg dyttet han bort. Fortalte det med en gang til mannen. Synes jo det var mye bedre at han hørte det fra meg.



Anonymous poster hash: 47c14...350
Skrevet

Kommer an på bakgrunnen for det. Om det er fordi han har mistet følelsene for meg og heller vil ha henne enn meg, eller de er superforelsket og han tenker å dumpe meg til fordel for henne, så vil jeg vite det. 

Er det bare et teit kyss som ikke betyr noen ting, og han ikke har tenkt å møte henne igjen, så lever jeg bedre uten å vite det.

Skrevet

Hvis det var mange til stede slik at sjansen var stor for at jeg fikk vite det "via via", så ville jeg at mannnen skulle fortalt det selv. Hvis ikke ville jeg ikke visst.

 

Jeg klina med en annen, en gang i fylla lenge før vi fikk barn. Jeg fortalte og ble tilgitt. Usikker på om det var riktig, men nå vet han hvertfall at jeg er dønn ærlig med han..

 

Anonymous poster hash: 7efe7...51b

Skrevet

Jeg ville visst det. Særlig slik situasjonen er i dag. For da kunne jeg brukt det som en endelig bekreftelse på at forholdet er dødfødt og ikke vits i å kjempe for lengre.

 

Anonymous poster hash: 6499f...4f4

Skrevet

Jeg hadde ikke ville visst, jeg hadde ikke hatt problemer med å tilgi noe sånt og hadde egentlig ikke brydd meg om å vite.

 

Men jeg vet at mannen ville ha fortalt, han er veldig sikker på at alt kommer for en dag og at det er bedre å fortelle ting selv enn at ting blir fortalt via andre.

 

Han har aldri vært utro eller kysset noen andre da, men han har den innstillingen på alle områder, vær ærlig og fortell med en gang så slipper man problemer når det kommer for en dag senere. Bedre å ta problemene med en gang og få de ut av verden...



Anonymous poster hash: 7d8ee...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...