Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg vurderer det veldig. Har egentlig ikke noe imot å få rynker, men jeg har en skarp strek mellom brynene som gjør at jeg alltid ser streng ut. Det plager meg veldig, for jeg er egentlig en veldig positiv og blid person. Jeg vil veldig gjerne ha råd fra andre som har gjort dette. Hvordan ble resultatet for dere? Forsvant rynken? Har dere blitt "stive" i området mellom øynene? Jeg ser med gru på Jan Thomas' mimikkløse ansikt, og tenker at da vil jeg kanskje ha rynke, tross alt. Noe man bør være obs på? Hvor lenge varte en injeksjon for dere? Har hørt at det kan variere veldig. Blir kjempeglad for svar! Anonymous poster hash: 2672f...2f1
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Dette lurer jeg og på, og noen som vet hvor er best å gjøre det i sandnes/Stavanger området? Jeg har hørt for mye om de som angrer fordi det ikke er bra satt ect. Anonymous poster hash: 37b87...7d8
smurfis Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Ja, det har jeg. Opptil flere ganger:-) Nei, du blir ikke lik Jan Thomas med mindre du supplerer med en halv kg filler og ti fulle sprøyter botox. Jeg har noe som heter "delvis blokade" mellom øynene (en halv sprøyte tro?). Jeg kan fortsatt bevege øyenbrynene slik som før, men ikke like hardt, om du skjønner..Og den furen som alltd ellers sitter fast mellom øynene er borte vekk. Herlig! Mindre vondt hodet har jeg også. På meg så varer det vel ca i 3-4 mnd? Det eneste jeg tenker at du må være obs på, er behandleren. Google litt slik at du finner en som har peiling!
HvittHus Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har gjort det tre ganger. En gang i året. Ingen ser at det er satt botox, annet enn at jeg ikke lenger ser sint ut til enhver tid. Første gangen kjentes det rart ut de første ukene, men nå er jeg vant med og glad for at jeg ikke rynker så mye. Det har gitt meg mindre vondt i muskulaturen i øyebrynene og jeg slapper bedre av i øyepartiet.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Ja, det har jeg. Opptil flere ganger:-) Nei, du blir ikke lik Jan Thomas med mindre du supplerer med en halv kg filler og ti fulle sprøyter botox. Jeg har noe som heter "delvis blokade" mellom øynene (en halv sprøyte tro?). Jeg kan fortsatt bevege øyenbrynene slik som før, men ikke like hardt, om du skjønner..Og den furen som alltd ellers sitter fast mellom øynene er borte vekk. Herlig! Mindre vondt hodet har jeg også. På meg så varer det vel ca i 3-4 mnd? Det eneste jeg tenker at du må være obs på, er behandleren. Google litt slik at du finner en som har peiling! Å, det var akkurat det jeg håpet å høre! Jeg bor i Trondheim, men jeg har ikke funnet særlig mange som gjør dette her. Vurderer Aleris. HI Anonymous poster hash: f3d47...1a2
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Min svigerinne gjorde det,sinnerynken ble borte,men hun fikk en kraftig falsk rynke fra hårfestet,rett nedover pannen til øyebrynet. Anonymous poster hash: 78b09...f20
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Hvor mye koster det? Anonymous poster hash: 9d67d...940
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Hvor mye koster det? Anonymous poster hash: 9d67d...940 På de stedene jeg har vurdert koster det 4000. HI Anonymous poster hash: f3d47...1a2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #9 Skrevet 8. juni 2015 Hvor mye koster det? Anonymous poster hash: 9d67d...940 På de stedene jeg har vurdert koster det 4000. HI Anonymous poster hash: f3d47...1a2 Og da holder det med en gang i året? Anonymous poster hash: 9d67d...940
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 Dette vurderer jeg også. Noen som kan anbefale noen i Bergens-området? Anonymous poster hash: 500bd...1f2
HvittHus Skrevet 8. juni 2015 #11 Skrevet 8. juni 2015 Hvor mye koster det? Anonymous poster hash: 9d67d...940 På de stedene jeg har vurdert koster det 4000. HI Anonymous poster hash: f3d47...1a2 Og da holder det med en gang i året? Anonymous poster hash: 9d67d...940 Jeg tar en gang i året. Den første gangen gikk effekten ut etter ca 8-9 mnd. Nå som musklene har slappet av i tre år, er effekten bra i nesten ett år. Forøvrig betaler jeg 2000, og det er veldig billig.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #12 Skrevet 8. juni 2015 Jeg betaler 2800 pr gang. Jeg tar det tre ganger i året. Glad jeg ventet til jeg var 45år første gang, da står noen naturlig rynke spor igjen og blir da mer naturlig. Hodepinen har også blitt borte. Anonymous poster hash: d377e...02f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #13 Skrevet 8. juni 2015 At dere tør... er ikke det greiene der nervegift?? Anonymous poster hash: 33d1b...3ed
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #14 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har gjort det en gang Ble veldig fornøyd! Har ikke strek der enda, men kun en antydning - så vil forebygge da jeg myser masse og stadig strammer den muskelen. Har ikke kunnet ta siste året pga sv.skap, men når babyen er ute blir det en ny sprøyte på meg Anonymous poster hash: 4e7f9...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå