Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Noen med erfaring? Blir det bedre eller verre, uforandret? Har klassisk migrene med aura. Anonymous poster hash: 54984...924
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Jeg var veldig plaget med migrene. Satt inn hormonspiral i august, og har ikke hatt migrene siden oktober!!!!! Helt fantastisk!!! Anonymous poster hash: b87dd...086
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Åh nå ble jeg glad. Skal prate med fastlegen og vurdere det. Takk for svar. Flere? Anonymous poster hash: 54984...924
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Jeg måtte slutte med p-piller fordi jeg hadde migrene hele tiden. Har ikke brukt hormonpreparater siden i frykt for å trigge den mer. ( hadde 5 dager i strekk med migrene og synsbortfall på det verste) Anonymous poster hash: 4b80c...57a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå