Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Hei, noen som har erfart at å endre kosthold har hatt positiv effekt på astma? Har vært ganske plaget med astma en periode nå. Har forsøkt ulike ting i samråd med lege (medisinering) men det har hatt relativt liten effekt til nå. Skal selvsagt google temaet selv også, men interessant å høre om andre har egne erfaringer å komme med av dere her inne Har også allergier, pollen og noen kryssallergier. Det handler om sjokolade som jeg ikke tåler alle sorter av, lett å styre unna... Jeg er overvektig og har egentlig kommet i gang med jogging og ønsker å gjøre noe med kostholdet også, for nå må jeg gå ned i vekt. Men dette at jeg nå knapt kan røre meg, gjøre husarbeid, uten å puste som en gal, er rett og slett "vondt". Ikke fysisk smerte, nei. Anonymous poster hash: 58afd...c11
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Har sett mange bli nesten symptomfrie eller symptomfrie og ikke lenger trenge medisiner ved å legge om kosten De som har hatt effekten har kuttet ut hvete, sukker og melkeprodukter og raske karbohydrater. Det gjelder å kutte bort alt som trigger betennelsesreaksjoner i kroppen samt hindre slimdannelse. Dette og akupunktur har gitt veldig gode effekter. Det beste er om du finner noen som er virkelig dyktige på kosthold, men les deg opp på det så mye som mulig selv også. Les gjerne "Frisk med lavkarbo" av dr. Hexeberg som en start. Lykke til Anonymous poster hash: fca75...b68
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Takk, da skal jeg dra og låne den i morgen Anonymous poster hash: 58afd...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå