Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Det går vannkopper i klassen, og sønnen min har nå fått noen røde "kviser" i nakken. 6-7 stykker. Oppdaget dem for noen timer siden og de har ikke utviklet seg eller blitt flere. Kan dette være vannkopper? Hvor fort utvikler det seg for deres barn? Anonymous poster hash: 79bf5...24b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Vi har en runde nå, var veldig i tvil det første døgnet da han hadde 2-3 små røde prikker på ryggen, syntes dog den ene utvidet seg litt. Neste dag var det ingen forandring, men så kom de ganske raskt. Tror jeg telte en 10-15 nye pr time etter det på dag nr 2 Anonymous poster hash: 780d3...775
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Vi har en runde nå, var veldig i tvil det første døgnet da han hadde 2-3 små røde prikker på ryggen, syntes dog den ene utvidet seg litt. Neste dag var det ingen forandring, men så kom de ganske raskt. Tror jeg telte en 10-15 nye pr time etter det på dag nr 2 Anonymous poster hash: 780d3...775 Takk for svar! Holdt du ham hjemme når du var usikker? Anonymous poster hash: 79bf5...24b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Det begynner gjerne med noen små kviser, også fylles de med vann så de blir til små vannblemmer i løpet av et døgn. Min datter hadde vannkopper for 3-4 uker siden, der begynte det med noen små nupper/kviser på ryggen og armen, neste dag var det ikke tvil om at det var vannkopper. Det kom flere og flere i løpet av dag to, dag tre kom det noen få til og etter det ble det skorper på dem... Dag to og natt to var verst, da plagdes hus, særlig at de som kom inni, inni rompa, inni tissen, inni ørene osv osv. Anonymous poster hash: 48c8d...c68
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Æsj, da er det kanskje vannkopper da. Anonymous poster hash: 79bf5...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå