Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Hvordan er de, og hvordan kommer dere overens i hverdagen? Min har blitt noe innmari diskuterende. Skal diskutere alt hun får beskjed om, samt at hun har svar på alt. Idag ble det hussarest i flere timer. Det var pappaen som ga henne det. Jeg derimot er ikke konsekvent av meg. Hadde sluppet henne ut mye tidligere. Dette setter igang krangel mellom oss voksne og dagen ender opp med dårlig stemning. Spennende å høre hvordan det er hos dere andre. Anonymous poster hash: 6b0f3...8e0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Vi har er godt forhold og de er stort sett veldig greie. Innimellom skal de selvfølgelig diskutere og kverulere. Og krangle seg imellom!! Jeg synes det er et sunnhetstegn at de ønsker å diskutere enkelte ting og ikke tar alt gir gitt, men noen ting er ikke diskuterbart - og det vet de. Hvis de da skal kverulere då blir jeg til slutt irritert. I ytterste konsekvens ender det med en timeout på rommet fordi de trenger litt tid for å roe seg. Husarrest har vi aldri gitt!! Anonymous poster hash: d90f1...d97
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Ganske likt som hos deg HI. Vi svelger en del for å unngå konflikter, da hun helt klart er ute etter å provosere. Anonymous poster hash: 8b0ba...7ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå