Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg er en uke over termin nå, og den siste uken har kynnere og vondter gitt seg relativt mye. Babyen har også vært ekstremt rolig ei ukes tid nå (har ikke vært av den mest aktive generelt heller). Jordmor fant ingenting i veien, og mente det bare var trangt og at det kanskje brygget til fødsel (har vært 3 cm åpning og modent i flere uker nå).I dag har derimot situasjonen snudd fullstendig... Jeg har vært på tur med mann og barn, vi har ikke løpt rundt, men det har naturligvis vært mye gåing, løfting av barn og dytting av vogn opp og ned bakker... Baby i magen burde altså ha vært dysset i søvn, mener jeg da. Men det har ikke vært tilfellet... Baby har vært helt vill i hele dag, det har vært utrolig harde og markerte bevegelser og spark hele dagen (som jeg også merket godt mens jeg gikk og bevegde meg). Nå har jeg endelig fått satt meg ned i sofaen, og merker det enda bedre. Skal ikke baby sove noe som helst i dag, eller? Det ser ut som baby er på rockekonsert, magen spretter hit og dit av bevegelsene... Det stikker ut armer og bein, rumpe og rygg... Er dette normalt?! Har ikke vært sånn med noen av de andre. Anonymous poster hash: bb22e...672
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Dytter litt, jeg. Anonymous poster hash: bb22e...672
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Dytter igjen... Anonymous poster hash: bb22e...672
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Er det fremdeles slik da? Hvis du synes det er rart, kunne du jo alltids ringe føden og høre? Er det ikke slik at man burde sjekke når bevegelsene blir unormale? Altså, ikke bare når det blir veldig rolig, men når det avviker fra normalen? Anonymous poster hash: 5a97a...0c6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Hun er veldig rolig akkurat nå, men hun er vel helt utslitt, hehe. Kan selvfølgelig ta en tlf til føden (jeg har jo tenkt tanken selv også), men de er så lite hyggelige her at jeg kvier meg helt forferdelig. Sist jeg ringte hadde jeg et spørsmål om det var normalt at slimproppen stinket, og fikk til svar "hva tror du?!"... Eh. Måtte ringe min egen jordmor for å høre med henne, og hun sa det var normalt da... Anonymous poster hash: bb22e...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå