Gå til innhold

Bakedag med barn, hva baker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er enklest for barna? 2 og 3,5 år.

 

Anonymous poster hash: 366ae...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg har en stor jobb å gjøre med meg selv når det gjelder all form for matlaging med barn i alle aldre.

jeg takler det dårlig.

har til vanlig gteit med tålmodighet, bare ikke når det gjelder matlaging med barn.

Skrevet

Boller, eller pepperkaker

 

Anonymous poster hash: 017f9...b97

Skrevet

Muffins og scones.

Har toåring, og å prøve på noe mer avansert kan vi bare glemme foreløpig.

 

Anonymous poster hash: 63afd...243

Skrevet (endret)

Boller i ulike varianter, skilling, skole og rosinboller f.eks. Eller kake som skal pyntes :)Da er de med på det de klarer. Helle mel fra litermålet og oppi bakebolla. Skru på kjøkkenmaskinen. Ta på den gule kremen osv.

Endret av ØYNE
Skrevet

Verdens beste kjeks med sjokoladebiter, solskinnsboller, kanelsnurrer, brownies, pepperkaker, brune pinner og langpanne sjokoladekake.

 

Anonymous poster hash: 33cc2...b83

Skrevet

Boller og muffins.

Pepperkaker til jul.



Anonymous poster hash: 1b8e0...731
Skrevet

Boller, rundstykker og kanelsnurrer :)

Skrevet

Boller eller muffins. Det er grisete, men "enkelt" for barna å være med på. Spesielt å pynte muffins er stor stas.



Anonymous poster hash: 77dee...491
Skrevet

Bananmuffins, da er det lov å mose å herje med røra😊

Skrevet

Det kommer an på hva vi trenger eller om vi gjør det for bakingens skyld. Brød og knekkebrød er vel det de har vært med på å bake mest og det har de vært med på fra de var ganske små. Hvis det er mer for å bake, ikke fordi vi trenger noe, så får de gjerne bestemme selv. Ofte blir det noe med sjokolade.



Anonymous poster hash: d63ae...dd0
Skrevet

Jeg lar dem bare være med på den bakingen jeg likevell skal gjøre.

 

Anonymous poster hash: 846c1...31f

Skrevet

Vi baker muffins, boller, sjokoladekake, gulrotkake.

Eneste gangen jeg baker alene ,er når jeg må lage bløtkake.

Hater det! Absolutt verste jeg vet, masse gris styr.

Lages fullstendig uten kjærlighet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...