Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Hva er enklest for barna? 2 og 3,5 år. Anonymous poster hash: 366ae...c42
Leirha Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Kjenner jeg har en stor jobb å gjøre med meg selv når det gjelder all form for matlaging med barn i alle aldre. jeg takler det dårlig. har til vanlig gteit med tålmodighet, bare ikke når det gjelder matlaging med barn.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Boller, eller pepperkaker Anonymous poster hash: 017f9...b97
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Muffins og scones. Har toåring, og å prøve på noe mer avansert kan vi bare glemme foreløpig. Anonymous poster hash: 63afd...243
ØYNE Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 (endret) Boller i ulike varianter, skilling, skole og rosinboller f.eks. Eller kake som skal pyntes :)Da er de med på det de klarer. Helle mel fra litermålet og oppi bakebolla. Skru på kjøkkenmaskinen. Ta på den gule kremen osv. Endret 7. juni 2015 av ØYNE
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Verdens beste kjeks med sjokoladebiter, solskinnsboller, kanelsnurrer, brownies, pepperkaker, brune pinner og langpanne sjokoladekake. Anonymous poster hash: 33cc2...b83
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Boller og muffins. Pepperkaker til jul. Anonymous poster hash: 1b8e0...731
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Boller eller muffins. Det er grisete, men "enkelt" for barna å være med på. Spesielt å pynte muffins er stor stas. Anonymous poster hash: 77dee...491
Sommerfuggel i magen Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Bananmuffins, da er det lov å mose å herje med røra😊
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Det kommer an på hva vi trenger eller om vi gjør det for bakingens skyld. Brød og knekkebrød er vel det de har vært med på å bake mest og det har de vært med på fra de var ganske små. Hvis det er mer for å bake, ikke fordi vi trenger noe, så får de gjerne bestemme selv. Ofte blir det noe med sjokolade. Anonymous poster hash: d63ae...dd0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Jeg lar dem bare være med på den bakingen jeg likevell skal gjøre. Anonymous poster hash: 846c1...31f
skinnfilla Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Vi baker muffins, boller, sjokoladekake, gulrotkake. Eneste gangen jeg baker alene ,er når jeg må lage bløtkake. Hater det! Absolutt verste jeg vet, masse gris styr. Lages fullstendig uten kjærlighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå