Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Igår la jeg meg kl 22.30 og våknet kl 08.00. Jeg var så sliten og trett at jeg måtte få mannen til å stå opp. Jeg la meg og sov videre til kl 14.00, og da måtte jeg knø meg opp. dro ut på tur med barna pg laget middag. Da vi var ferdig sovnet jeg på gulvet og våknet akkurat nå (17.00-19.30). Og jeg er enda sliten, kjempesliten og vil sove mer. Dette har kommet og gått i det siste, kom tilbake på torsdag og dagene på jobb var helt jævlige! Jeg bruker p-piller (microgynon) og cetirizin grunnet pollen-allergi. Aner ikke hva dette kan komme av, for har ikke hatt slike symptomer tidligere av pollen eller p-piller og samme tabletter. Anonymous poster hash: de794...7a1
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Deprimert? Lavt stoffskifte? D vitamin mangel? Kanskje du sover for mye? Anonymous poster hash: cfdba...2ec
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Har hatt det lignende lenge, vært som en zombie. Slepte meg til legen i starten av mars og sa at jeg var redd jeg var utbrent. Gråt på legekontoret. Det ble tatt masse blodprøver, og prøvene viste mangel på vitamin B12, noe som ble bekreftet av en prøve som het MMA(?). Jeg har siden fått en rekke sprøyter med B12, og skal ta de fast resten av livet, hver 8. uke. De første to ukene merket jeg lite, men siden har jeg vært en ny person, som til og med trimmer hver dag! Jeg har mere energi, sover bedre, er ikke så svimmel og ukonsentrert, og har til og med fått bedre balanse. Kom deg til legen HI! Anonymous poster hash: af99e...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå