Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har en datter på snart 16 år. Hun har fått seg kjæreste, og de har vært sammen en stund, men i helgen var altså den store introduksjonsdagen. Dattera mi tok med kjæresten på grilling her i går kveld. Hun har jo fortalt om han her hjemme før og jeg vet godt hvem det er fra før av. Vi bor på en rimelig liten plass. Man kan trygt si at dette ikke er mors beste barn. Men igjen, jenta må jo få være sammen med hvem hun vil det er vel ikke noe jeg verken kan si eller gjøre med det? I hvertfall så kom dem hit i går kveld. Vi satt rundt bordet spiste og kosa oss. Så spør altså denne gutten om han kunne ta en øl. Vi voksne tok oss jo en øl hver. Samboern min serverer han øl. Han er jo faktisk 18 år. Men hele situasjonen ble så feil for meg. da middagen blei ferdig dro de videre på fest. Jeg trudde jeg skulle rive av meg håret. Lille lille jenta mi drikker og puler! Det er jo naivt å tru noe annet. Jeg blir gal....kan jeg låse henne inne i to år? Anonymous poster hash: 6f702...f28
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har 15 åring, og ser ikke for meg at det blir fri flyt neste år. Men uansett. Hadde vel ikke lagt opp til øl til maten, på introduksjonsmiddagen, hvis jeg syntes det var ubehagelig at han tok en øl. Anonymous poster hash: 59bc4...e0b
Mamma_til_2 Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Det er nå du skal håpe at oppdragelsen din har vært rett, da vill hun ikke drikke og ikke ha sex før hun føler det er den rette 😊 Men ikke glem at kua en gang har vært kalv, og sitter dere og drikker øl og kjæresten er 18 år så er det helt klart at han kan ta en han og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå