Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Kyllingsuppe Fiskepinner Kylling thai gryte Spagetti og kjøttsaus Grandiosa Anonymous poster hash: 1f473...adf
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Fiskekaker Spaghetti med kjøttsaus Kurvfest i barnehagen Panert torsk Kyllingburger Vi reiser på ferie lørdag så da aner jeg ikke hva det blir. Anonymous poster hash: 4375e...1b4
Mamalarma Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 (endret) Meksikansk tomatsuppe med kjøttboller, grønnsaker og choritzo Fiskeburgere, grove brød, salat og ovnstekte poteter Pølsegrateng Spagetti bolognese Laksetaco Hjemmelaga pizza Kokt torsk, poteter, saus og grønnsaker Endret 7. juni 2015 av Mamalarma
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Det som godt levert leverer. Har ikke sjekket menyen ennå. Anonymous poster hash: 5904d...e31
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Thai kyllingsuppe med ris Torsk med soyasmør, potetstappe og rotgrønnsaker Grillribbe med hjemmelaget potetsalat og grillede grønnsaker Laks sashimi med ponzosaus, eple og vårløksalat og ris Taco med kjøtt av høyrygg, hjemelaget salda, bønnestuing og guacomole Entrecote med bakt potet, tomatsalat g Kylling, ananas og chilisalat, ris Anonymous poster hash: 7fc8a...07d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Ikke så sunt denne uken pga bursdag Spagetti og kjøttsaus (sunn, hjemmelaget) Fiskekaker og grønnsaker i pitabrød Kyllingsalat Hot dog og miniburgere (barnebursdag) Pizza (bursdagsbarnet får velge) Lørdagstaco Gryterett med focacciabrød (familiebesøk) Anonymous poster hash: 148e4...fbd
Francine71 Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Hjemmelaget fiskesuppe m/grove rundstykker Pastasalat m/kylling Tomatsuppe og pannekaker Kjøttboller i brunsaus,poteter og grønnsaker Hjemmelaget pizza Grilling Ørret,poteter og agurksalat
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Thai kyllingsuppe med ris Torsk med soyasmør, potetstappe og rotgrønnsaker Grillribbe med hjemmelaget potetsalat og grillede grønnsaker Laks sashimi med ponzosaus, eple og vårløksalat og ris Taco med kjøtt av høyrygg, hjemelaget salda, bønnestuing og guacomole Entrecote med bakt potet, tomatsalat g Kylling, ananas og chilisalat, ris Anonymous poster hash: 7fc8a...07d Nam, nydelig meny👍 Anonymous poster hash: 7d7cf...9dc
beef sister Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Det må bli sushi i morgen, med mengder av ingefær. Det er alt jeg vet, og akkurat så langt jeg gidder å planlegge.
februarprins2013 Skrevet 8. juni 2015 #11 Skrevet 8. juni 2015 Mandag : Ris, Kylling og sursøt saus med grønnsaker Tirsdag : laks med grønnsaker på grillen Onsdag : mini har samvær med pappan og da blir det ofte pølser, jeg spiser hos mine foreldre og vet ikke hva Torsdag : hønsefrikase Fredag : taco Lørdag : Sushi til meg og fiskekaker til mini Søndag : kjøttboller med potetmos, saus og grønnsaker
skinnfilla Skrevet 8. juni 2015 #12 Skrevet 8. juni 2015 Kyllingfilet, ris og salat. Saus av noe slag Panert torskefilet, gulrot, potet og sandefjordsmør Lasagne, hvitløksbaguette og salat Ytrefilet av svin, bakt potet, stekte grønnsaker( gulrot,løk,squash,purre og sellerirot) fløtesaus Taco eller pizza Grillmat med familiebesøk Ovnsbakt ørret, potet, hollandaise , brokkoli og blomkål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå