Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Man blir jo så godt som alenemor i praksis? Hvordan er det å være alene med flere småbarn i 4-6 uker? Hvordan holde liv i forholdet? Anonymous poster hash: f414c...3e4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Syns det er tøft Kjenner noen som får sinnssykt mye hjelp av familien rundt. Så kommer jo ann på Anonymous poster hash: 731be...112
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Om man har greit med nettverk rundt seg, slik at man får litt avlastning osv, så går det helt fint. Eksen min er sjømann. Han var borte 5 uker og hjemme 5 uker. De første turene han hadde så var det tøft. Da var jeg alene med to barn på 0 mnd og 1,5 år. Men jeg hadde familie nærme, og hadde et godt nettverk. Etter at eksen hadde hatt noen turer på jobb, så vendte jeg meg til det, og det gikk helt ok. Følte meg litt ensom av og til, men det gikk helt fint. Det kommer litt an på hvordan du selv er som person. Er du avhengig av selskap "døgnet rundt", så kan det bli tøft for deg. Om du er mer selvstendig og klarer ting selv, så går det kjempe fint. Anonymous poster hash: 453e3...2af
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Ikke noe jeg vil anbefale for å si det sånn... Anonymous poster hash: cdcd4...78b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Kommer fra et sted hvor det er vanlig at menn jobber på sjøen. De får barn, men ender opp med kjempehøye barnebidrag og null samvær. Det er jo ikke sånn for alle, men det er nesten ingen av de jeg vokste opp med som fortsatt er sammen med barnemor. Barnemor får det tøft med små barn alene. Har hun familie i nærheten og en svigerfamilie som faktisk godtar henne og hjelper til, så går det. Anonymous poster hash: e2bd6...501
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Kommer fra et sted hvor det er vanlig at menn jobber på sjøen. De får barn, men ender opp med kjempehøye barnebidrag og null samvær. Det er jo ikke sånn for alle, men det er nesten ingen av de jeg vokste opp med som fortsatt er sammen med barnemor. Barnemor får det tøft med små barn alene. Har hun familie i nærheten og en svigerfamilie som faktisk godtar henne og hjelper til, så går det. Anonymous poster hash: e2bd6...501 Blir det mer hjelp å få når de ikke er sammen lengre??? Anonymous poster hash: 731be...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå