Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Fant ikke igjen tråden min, men jeg er altså den kronisk syke moren som ønsket at far skulle ha barna mest, men fikk en saksbehandler som mente at "mor er alltid best uansett hva" Jeg vil bare si tusen takk for de gode rådene jeg fikk her inne! Vi fikk byttet saksbehandler, og hun støttet vårt synspunkt. Vi var til mekling, og gikk fordelt samværet som vi ønsket. Nå har far barna mest, og jeg ser at barna har det supert! Selvsagt savner jeg barna når de er hos far, men jeg merker at jeg har mye mer overskudd til å ta meg av barna og være en god mor når eg bare har dem annenhver helg. Så igjen: Tusen takk for gode råd! Anonymous poster hash: d86ed...11b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Så hyggelig at det fungerer for dere! Ikke gøy å være kroniker. Veldig bra at du har innsett at man da ikke er en god omsorgsperson fulltid og at du har fått med deg systemet og far på en løsning som fungerer for alle! Anonymous poster hash: 1d13d...c67
HeltAnonym Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Så bra dere har funnet en løsning som fungerer best for dere og barna :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8 Så heldige barna er som velger å sette deres behov før sine egne. Som har to foreldre som stiller opp og nyter max, og som får det beste av begge.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8 Dette må være dagens mest konstruktive kommentar. 👍🏻👍🏻👍🏻🏆🏆 Anonymous poster hash: 70413...b78
Iiiiik Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8 Huff, så trist med en voksen (?) som ikke skjønner at det ikke finnes universelle løsninger og som ikke evner å se at en mamma som setter barna før seg selv, faktisk er en veldig god mor!
¤Hippie¤ Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8 Håper ikke du jobber med / blant mennesker.
Gjest elisa bt Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8 Hvilke briller hadde du på deg da du leste Hi? Hun velger da slett ikke bort barna, hun velger å gi dem den beste omsorgen som hun og far i fellesskap kan tilby. Hi velger å ikke ha barna full tid hos seg, fordi hun ser sine egne begrensninger. Hun setter til side sitt eget behov for samvær med barna, fordi hun ser at barna har det bedre om de er mer hos far, som har større overskudd enn Hi har selv. I mine øyne er noe av det største en forelder kan gjøre for barna sine!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Hvorfor har dere en saksbehandler? Står ikke foreldre fritt til å ordne omsorg for barna uten saksbehandler? Anonymous poster hash: ada01...a1a
Sint naken biltyv Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8 Gratulerer til deg for å være tidenes minst intelligente person👍🏻😂🔫
ulenissen Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8 Idiot! En god mor er en som ser sine begrensninger og prioritere sine barn foran egne behov. Dersom mor ikke har god helse er det klart far er den beste omsorgspersonen for sine barn i hverdagen! Det betyr ikke at mor er en dårlig mor! Får fnatt av mødre som ikke klarer å skille egne følelser og behov for å være midtpunktet i sine barns liv, fra barnas behov og far! Det er elendige mødre det!
Gjest Antarctica Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8 Idiot! En god mor er en som ser sine begrensninger og prioritere sine barn foran egne behov. Dersom mor ikke har god helse er det klart far er den beste omsorgspersonen for sine barn i hverdagen! Det betyr ikke at mor er en dårlig mor! Får fnatt av mødre som ikke klarer å skille egne følelser og behov for å være midtpunktet i sine barns liv, fra barnas behov og far! Det er elendige mødre det! Her er det visst "alt eller ingenting" som gjelder! Skal man le eller gråte...?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #14 Skrevet 7. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8 Jeg får lyst til å kakke deg i huet og sparke deg på skinnleggen. Heldigvis er jeg ikke som deg, jeg skjønner at det ikke passer seg. Anonymous poster hash: 34968...01e
Neidachein Skrevet 8. juni 2015 #15 Skrevet 8. juni 2015 Huff, trist å se en mor som velger bort sine barn. Godt at de har en far som bryr seg. Håper du til slutt får null samvær, barna har ikke bruk for en mor som velger de bort! Anonymous poster hash: f43ba...8e8 Dette skjønte jeg ikke. Du mener det er trist at hun har lite samvær med barna, og vil derfor at hun skal få enda mindre samvær? Uansett, det eneste jeg leser ut fra dette innlegget er at HI er en mor som ser sine egne begrensninger og velger det som er best for barna, uavhengig av hva hun selv ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå