Gå til innhold

Når våkner mannen din i helgene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn 10 kanskje? Jeg står opp med ungene mellom 8-9. Han er som regel ikke så langt unna når vi står opp. Jeg våkner når de våkner uansett og da MÅ jeg opp å tisse, så da kan jeg like godt stå opp.

Anonymous poster hash: 3f989...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før pleide jeg å "styre" endel for å få han opp, si at jeg hadde lagd frokost og be han med på det vi andre skulle osv, men etterhvert fant jeg ut at det er greiere å bare la han sove og så heller ha en fin alenedag på mine premisser. Men jeg driver ikke å tar hensyn til han på dagtid når han sover. Her kan det være nabounger og bråk og lyset på og av på soverommet, og jeg driver ikke å serverer han mat eller spør hvordan formen er og sånn. Nei, man får ta konsekvensen selv av sene kvelder :)

- Meg med mann som sover ennå -

Anonymous poster hash: f87e0...028

Skrevet

Vi står opp samtidlig. Eller 15min etter den andre er stått opp og kaffen er på kaffekannen :)

Skrevet

Han står som regel opp med ungen i 7-8 tiden og jeg står opp i 9-10 tiden.

Da vi var yngre delte vi helgene mellom oss, men nå er han så mye borte at han syns det er greit å stå opp når han først er her. Når han er på reis har han jo bare seg selv å ta hensyn til.

Skrevet

Vi våkner begge rundt 10. Da ligger vi å koser oss i senga med litt TV til kl 11.30. Da står jeg opp å ordner frokost til oss mens han rydder opp

senga. Etter frokost rydder han opp før vi går ut på tur.

Elsker helgen :-)

Anonymous poster hash: a59c4...f26

Skrevet

Når det gjelder søvn er mannen min totalt tenåring og kan sove til langt på dag. Han bruker laaaang tid på å våkne også. Vi deler på å stå opp med barna, så når han står opp så blir det som regel en halvtime-time etter at minsta har kommet inn i senga vår. Når han får sove kan det bli nærmere 12. Skal sies at jeg selv sto opp kl. 11.30 i dag da ;) Pga medisiner som gjør meg utmattet, men allikevel :)

Anonymous poster hash: 82a0e...877

Skrevet

Min kan ikke vekkes Før 12 med mindre vi skal noe kjempeviktig og han skal være med.

Vekker jeg han ikke kan han fint sove til kl 14-15.

Selv står jeg opp rundt 09-10 og det er da barnet våkner også.

Anonymous poster hash: 056a2...a15

Sove til 14-15?! Så gøy for de andre i familien....

Anonymous poster hash: 1d89b...742

Skrevet

Mannen her er morgenfugl, han lister seg ned i 6-tiden og koser seg med en kaffekopp og nettaviser mens han venter på ungene som kommer i 7-tiden.

Jeg står opp mellom 8 og 9 i helgene.

Anonymous poster hash: bb08b...4b3

Samme her 😊 deilig å være gift med et a-menneske 😊

Anonymous poster hash: 6cc55...7ed

Skrevet

Min kan ikke vekkes Før 12 med mindre vi skal noe kjempeviktig og han skal være med.

Vekker jeg han ikke kan han fint sove til kl 14-15.

Selv står jeg opp rundt 09-10 og det er da barnet våkner også.

Sove til 14-15?! Så gøy for de andre i familien....

Anonymous poster hash: 1d89b...742

Han er ikke akkurat gøy å ha med å gjøre Før 12 uansett. Er ikke uten grunn jeg har valgt å ikke få barn med han. Jeg og datteren min er vant med å starte helgen alene.

Skrevet

Alt fra klokken 7 til klokken 10, men vanligvis i 9-tiden, samme som meg (vi våkner som regel en halvtimes tid før, men har nesten alltid morgensex ;) ). Da lager han frokost mens jeg tar en treningsøkt. Barna våre er så store at vi ikke må stå opp med dem lenger.

Anonymous poster hash: 89979...a77
Gjest Antarctica
Skrevet

Som regel før meg. Sånn at han kan stå opp og steke speileggene!

Hvis ikke, våkner han i alle fall når første lille plageånd med kalde tær kommer og legger seg mellom oss i senga...

Gjest Antarctica
Skrevet

Om han har fri; mellom 11 og 14 et sted..

Står ALDRI opp med ungene. Forsåvidt greit å stå opp med dem i helgene,for jeg våkner før dem uansett.

Men jeg har de også klare når han leverer i bhg.

Når jeg feks har kveldsvakt.

Han ordner aldri noe med klær,stell eller mat til ungene.

Fader, jeg blir jo forbanna av å skrive dette....Anonymous poster hash: c7e3f...576

Ting blir ofte synligere når man sier det høyt eller skriver det.

Skrevet

Han sover ut på lørdag, jeg på søndag. Jeg vekker ham ca kl 10. Han kan finne på å sove til middag om han ikke blir vekket... Jeg er derimot stort sett våkent når barnet våkner (klarer ikke sove igjen), men står ikke opp før rundt 9 (barnet våkner mellom 6-7.30), og da tar jeg en god dusj (ettersom det er jeg som står opp med barnet i hverdagene, så får jeg sjeldent tatt meg annet enn en superrask dusj, og barbering av noe som helst kan jeg bare glemme). 

Anonymous poster hash: 19ce2...afa
Skrevet

Vi står så og si opp likt, dvs når minstemann våkner. Han var ferdig med tenårene for endel år siden og er voksen - heldigvis. Og han er så snill at jeg kan gå legge meg igjen hvos jeg vil og får frokost på sengen, mens jeg hygger meg med Frusterte fruer på Tv :) MEN.... innen kl 10.00 så er vi ute av dørene.

Skrevet

Tja. Vi står opp relativt likt, ca 08.30! Barna våkner før det, men de får gjerne litt frokost foran barnetv så vi kan ligge og sove litt til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...