Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Vi er invitert i et bryllup i sommer og det kommende ektepar har ønsket seg en kakespade i sølv med et motiv de nok samler på. Jeg hadde tenkt å kjøpe den, men den koster 2200 kroner, er ikke dette for mye å kjøpe i gave selv om man er invitert på både middag, kaffe og hele festen? Vel jeg fikk et aldri så lite prissjokk i gullsmedbutikken. Anonymous poster hash: 984f9...b96
Serepta Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Sølv er jo spinndyrt, så jeg forstår at den kan koste så mye. Men mange spleiser jo , så det er sånn sett helt greit å ønske seg en så dyr gave.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Sølv er jo spinndyrt, så jeg forstår at den kan koste så mye. Men mange spleiser jo , så det er sånn sett helt greit å ønske seg en så dyr gave. Når man ønsker seg noe så dyrt, må man regne med å ikke få det man ønsker seg Anonymous poster hash: 3f795...b8e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Slå dere sammen med flere gjester? Anonymous poster hash: 6d90c...f8a
Serepta Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Sølv er jo spinndyrt, så jeg forstår at den kan koste så mye. Men mange spleiser jo , så det er sånn sett helt greit å ønske seg en så dyr gave. Når man ønsker seg noe så dyrt, må man regne med å ikke få det man ønsker seg Anonymous poster hash: 3f795...b8e Ja, selvsagt. En ønskeliste er nettopp det. Ikke bestillingsliste...
Hønemor30 Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Spleis med et vennepar til? Evn kjøp noe annet fra listen som passer prisnivået bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå