Gå til innhold

Ledig Dagmamma i sagene oslo


Elisa Billung

Anbefalte innlegg

 

Hejsan!

Jag har bestämt mig för att fortsätta vara hemma med min dotter på 17månader och samtidigt ta in 1-2småttingar. Jag har jobbat som barnehage assistent i många år så har god hand om barn! Detta är första gången som dagmamma så är lite ny i detta området och vet inte riktigt hur det funkar men kontakta mig ifall du är intresserad så kan vi prata vidare! Jag bor precis vid lilleborg kyrka i sagene. Ha det fint!

 

Hälsningar

Elisa Billung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hello!

I have decided to remain at home with my daughter on 17månader while taking into 1-2småttingar. I have worked as a nursery school assistant for many years so have good care of the kids! This is the first time childminder so am a bit new to this area and do not really know how it works but please contact me if you are interested, we can talk further! I live right by the little castle church in Sagene. Have a nice! Greetings Elisa Billung

 

 

Hi Elisa! 

 

I have an 18 month old daughter and will be attending UiO this fall. I need a dagmamma for the mornings while I am going to lectures. Do you have room for one more at your place? I am also new to this so maybe we can figure it out together. :) 

 

Thanks!

 

Sarah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...