Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har to vogner og gått over til sittedelen. Foreløpighar jeg bare hatt bagdelene på gjesterommet men nå må jeg få ryddet de unna. Hvordan oppbevare de på best måte? Pakke inn i plast eller ikke? En av de er jeg veldig redd for, stor affeksjonsverdi så vil ikke at den skal bli ødelagt. De vil bli brukt til neste baby også så vil ikke selge/gi bort heller. Anonymous poster hash: 5f40d...048
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Har pakket den inn i et laken(plast kan bli tett og uheldig med tanke på fukt), står i boden. Anonymous poster hash: 68401...0c6
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Krypkjeller. Hvis jeg var veldig redd for sen ville jeg nok pakket den i plast. Anonymous poster hash: ca63f...f46
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Oppi vognen har jeg fire stoffposer med ris. (Ris trekker til seg fukt) Har et flanellaken rundt hele (tapet med gaffa) ekstra tykk plastsekk rundt alt. (Stakk noen små luftehull under sekken) Står i garasjen (som har gulvvarme) Anonymous poster hash: 737d8...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå