Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Holder på å bli desperat her. Har fått en krevende nyfødt i hus. Krevende på den måten at hun alltid våkner før jeg får gjort noe ferdig. Og da vræler hun. Skal bæres. Ikke småsutring nei. Uansett skjer dette og hun sover max 15 min om gangen. Om jeg skal spise må jeg ha henne på ene armen. Pm jeg lager mat til de andre ungene våkner hun alltid. Om jeg prøver å sminke meg er det full sirene før jeg kommer til øyenskygge... Til og med å sette på en vaskemaskin har blitt vanskelig,for hun hyler om jeg går ned kjellertrappa. Uansett hvor godt hun sov da jeg forlot henne. Jeg er helt utslitt nå...etter knapt en mnd. Mannen min har behynt på jobb for flere uker siden og jobber turnus. Er derfor mye alene med ungene ukersom helg.. Jeg trenger TRØØØØST!! Anonymous poster hash: eadbb...c5d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Bæresjal eller bæresele? Elektrisk/vibrerende vippestol? Anonymous poster hash: 635e1...2a2
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Jeg vil også si sjal eller bæresele. Anonymous poster hash: 9a1a5...849
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Har et elastisk sjal.. Hvor lenge mener dere de må ha beina i froskestilling inni sjalet. Hun liker det ikke. .. Anonymous poster hash: 9a415...fb2
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Min eldste HATET bæresjal, han skrek og skrek, likte det ikke. Prøvde en ergobaby, han elsket det.. Der fikk han faktisk se litt, og dette reddet dagen. Nå kunne vi faktisk gå tur, (han hatet vognen nesten like mye som han hatet sjalet).. Så kan hende at hun faktisk ikke liker sjalet. Ofte så ligger de ganske skjermet der (noe som egentlig er bra, mn det er jo ikke alltid barnet er enig i det) Anonymous poster hash: 6c5ef...c45
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Vippestol med vuggefunksjon har reddet meg! Ellers så har jeg både sminket meg og spist mens jeg ammet, lagd mat, støvsugd osv med baby i bæresele. Anonymous poster hash: 9d073...6f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå