Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Herregud, jeg ligger her og skjelver.. Jeg drikker omtrent aldri, men var i bryllup i går. 😓😓😓 Anonymous poster hash: bb3bb...7da
Mamma_til_2 Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Huff, få i den litt mat uansett hva bare gi kroppen noe og jobbe med da blir det litt bedre, ta ibux el paracet om du har vondt i hodet og drikk cola (vanlig) eller Farris/ bris og eplejuice ( blandet) kom deg i dusjen når du klarer da blir du litt bedre
LivetErEnLek Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 To paracet og pøs på med masse vann, en dusj og et par knekkebrød. Tilbake i senga igjen og sov et par timer til med åpent vindu. Er ikke ofte jeg har det sånn, men det bruker å hjelpe for meg. Lykke til og god bedring 😊
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Det er det beste med å være gravid Man blir ikke fyllesjuk Anonymous poster hash: aa3c7...77d
Mamma_til_2 Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Potetgull, rømmedipp, kebab og cola.Og en dusj ☺
sug lut Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Potetgull, rømmedipp, kebab og cola.Og en dusj ☺ Og masse vann.
MammantilNurket Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 (endret) Som DiBs (u)kronene partyprinsesse og fylkesvin deler jeg herved mine beste tips mot bakrus ... Dagen før: 1) Vær uthvilt. Om du kan unngå det bør du ikke dra på fest om du er veldig sliten. 2) Sørg for at du har spist nok gjennom dagen. Dette er ikke dagen for slanking. 3) Vær frisk og rask. Det er ikke lurt å gå på fest hvis du er småsyke. Festkvelden: 1) Drikk med måte - altså ikke drikk mer enn du kan løfte, mer enn egen kroppsvekt eller lengde 😉 2) Få i deg minst ett glass vann per alkoholenhet. Husk at en "enhet" er langt mindre enn du tror. 3) Hold deg til det samme hele kvelden. Ikke bland ulike former for alkohol. 4) Styr unna ren sprit, longdrinks, søte likører og rusbrus med skumle tilsetningsstoffer. 5) Spis underveis: kos deg med nøtter, snacks, oliven osv. 6) Ikke drikk koffein da dette gjør deg dehydrert. 7) Gå over til vann minst 1 time før du drar hjem. Før du legger deg: 1) Ikke legg deg på oppadgående rus. 2) Spis litt før du legger deg, drikk minst 0,5 liter vann og ta to allergipiller. 3) Ta gjerne en dusj. Når du våkner: 1) Sov en time til. 2) Drikk vann og spis en frukt. Bakrus skyldes dehydrering, lavt blodsukker og alkoholforgiftning. 3) Dusj og vask håret. 4) Spis en solid frokost. 5) Ta på deg solbriller og gå en tur. 6) Tilbring resten av dagen med å slappe av: les ukeblader, prat med venninner i telefonen eller gå på kino, kaffe og aviser på en benk i parken med kjæresten din, brunch. 7) Bruk kvelden på egenpleie: gi håret ditt en velfortjent kur etter gårdagens styling, legg ansiktsmaske og stell ømme føtter som har danset hele natten i høyhælte sko. God søndag! Endret 7. juni 2015 av MammantilNurket
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Det som funker for meg er å drikke masse væske, spise junkfood og spise is.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Litt sent nå som du allerede er blitt fyllesjuk, men bare et tips til neste gang: Før du legger deg pøser du på med vann. Minst 1liter. Selv om du ikke er tørst, og vann er det siste du kan tenke deg. Pøs pøs pøs. Det gjør underverker! Og så er det selvsagt ikke så lurt å legge seg mens en fremdeles er veldig pussa. ikke innta alkohol helt til siste slutt. Jeg sitter heller oppe en time og to ekstra viss alt fremdeles sviver. Da får jeg også god tid til å drikke godt med vann😜 Jeg sluttet å drikke fordi jeg alltid ble så utrolig fyllesyk, men etter å ha prøvd dette er det problemet borte 👍 Anonymous poster hash: 96c31...5e2
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Som DiBs (u)kronene partyprinsesse og fylkesvin deler jeg herved mine beste tips mot bakrus ... Dagen før: 1) Vær uthvilt. Om du kan unngå det bør du ikke dra på fest om du er veldig sliten. 2) Sørg for at du har spist nok gjennom dagen. Dette er ikke dagen for slanking. 3) Vær frisk og rask. Det er ikke lurt å gå på fest hvis du er småsyke. Festkvelden: 1) Drikk med måte - altså ikke drikk mer enn du kan løfte, mer enn egen kroppsvekt eller lengde 😉 2) Få i deg minst ett glass vann per alkoholenhet. Husk at en "enhet" er langt mindre enn du tror. 3) Hold deg til det samme hele kvelden. Ikke bland ulike former for alkohol. 4) Styr unna ren sprit, longdrinks, søte likører og rusbrus med skumle tilsetningsstoffer. 5) Spis underveis: kos deg med nøtter, snacks, oliven osv. 6) Ikke drikk koffein da dette gjør deg dehydrert. 7) Gå over til vann minst 1 time før du drar hjem. Før du legger deg: 1) Ikke legg deg på oppadgående rus. 2) Spis litt før du legger deg, drikk minst 0,5 liter vann og ta to allergipiller. 3) Ta gjerne en dusj. Når du våkner: 1) Sov en time til. 2) Drikk vann og spis en frukt. Bakrus skyldes dehydrering, lavt blodsukker og alkoholforgiftning. 3) Dusj og vask håret. 4) Spis en solid frokost. 5) Ta på deg solbriller og gå en tur. 6) Tilbring resten av dagen med å slappe av: les ukeblader, prat med venninner i telefonen eller gå på kino, kaffe og aviser på en benk i parken med kjæresten din, brunch. 7) Bruk kvelden på egenpleie: gi håret ditt en velfortjent kur etter gårdagens styling, legg ansiktsmaske og stell ømme føtter som har danset hele natten i høyhælte sko. God søndag! Fylkesvin høres kjipt ut. Ville holdt meg til cavaen Ellers gode råd. Kan prøve hypoton energidrikk også Anonymous poster hash: 170e1...b6e
MammantilNurket Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Som DiBs (u)kronene partyprinsesse og fylkesvin deler jeg herved mine beste tips mot bakrus ... Dagen før: 1) Vær uthvilt. Om du kan unngå det bør du ikke dra på fest om du er veldig sliten. 2) Sørg for at du har spist nok gjennom dagen. Dette er ikke dagen for slanking. 3) Vær frisk og rask. Det er ikke lurt å gå på fest hvis du er småsyke. Festkvelden: 1) Drikk med måte - altså ikke drikk mer enn du kan løfte, mer enn egen kroppsvekt eller lengde 😉 2) Få i deg minst ett glass vann per alkoholenhet. Husk at en "enhet" er langt mindre enn du tror. 3) Hold deg til det samme hele kvelden. Ikke bland ulike former for alkohol. 4) Styr unna ren sprit, longdrinks, søte likører og rusbrus med skumle tilsetningsstoffer. 5) Spis underveis: kos deg med nøtter, snacks, oliven osv. 6) Ikke drikk koffein da dette gjør deg dehydrert. 7) Gå over til vann minst 1 time før du drar hjem. Før du legger deg: 1) Ikke legg deg på oppadgående rus. 2) Spis litt før du legger deg, drikk minst 0,5 liter vann og ta to allergipiller. 3) Ta gjerne en dusj. Når du våkner: 1) Sov en time til. 2) Drikk vann og spis en frukt. Bakrus skyldes dehydrering, lavt blodsukker og alkoholforgiftning. 3) Dusj og vask håret. 4) Spis en solid frokost. 5) Ta på deg solbriller og gå en tur. 6) Tilbring resten av dagen med å slappe av: les ukeblader, prat med venninner i telefonen eller gå på kino, kaffe og aviser på en benk i parken med kjæresten din, brunch. 7) Bruk kvelden på egenpleie: gi håret ditt en velfortjent kur etter gårdagens styling, legg ansiktsmaske og stell ømme føtter som har danset hele natten i høyhælte sko. God søndag! Fylkesvin høres kjipt ut. Ville holdt meg til cavaen Ellers gode råd. Kan prøve hypoton energidrikk også Anonymous poster hash: 170e1...b6e HAHAHA Det skulle stå "fyllesvin". Autokorrekturen skrev "fylkesvin" ... lurer fælt på hva det er
frk Nilsen Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Med mindre det fylket heter Piemonte så ville jeg styrt unna fylkesvinen Over til bakrusen, drikk masse vann, ta to paracet, sov en time, drikk kaffe, ta deg en smootie, spis mat med salt og fett, gå deg en lang tur i frisk luft, avslutt kvelden med hjernedød komedie, smågodt og potetgull. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #14 Skrevet 8. juni 2015 Drikker du øl, så gå over til alkoholfritt øl på slutten av kvelden. Ingen legger merke til det og du får en bedre morgendag. Anonymous poster hash: 6eee3...40c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #15 Skrevet 8. juni 2015 Masse cola, nachos med ost, filmer og seng! Jeg tar allergipiller før jeg går på byen, fungerer genialt bra! 😃 Anonymous poster hash: 5e4cb...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå