Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Ikke noe galt med henne. Hun er bare treg. Helsestasjonen er helt rolig og sier vi bare skal fortsette å trene og oppmuntre. Hun er 7,5 måned og har først de siste dagene begynt å bevege seg litt i sirkel når hun ligger på magen. Hun orker bare mageleie 3-4 minutter av gangen. Hun klarer ikke alltid snu seg tilbake på ryggen. Hun hjelper litt til med overkroppen når vi løfter henne. Hun setter beina litt under seg men ikke mye. Når det gjelder leker er hun utrolig flink på å forstå hvordan leker virker (der er hun veldig langt fremme) Greia er at jeg er i en barselgruppe og flere har spurt om jeg har sjekket ditt og datt på henne og jeg får følelsen av at de tror det er noe galt med henne. Hva synes dere? Har noen av dere hatt trege barn? Jeg kjenner det går litt innpå meg at de sier slik. Anonymous poster hash: 8f438...498
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Ikke noe galt med henne. Hun er bare treg. Helsestasjonen er helt rolig og sier vi bare skal fortsette å trene og oppmuntre. Hun er 7,5 måned og har først de siste dagene begynt å bevege seg litt i sirkel når hun ligger på magen. Hun orker bare mageleie 3-4 minutter av gangen. Hun klarer ikke alltid snu seg tilbake på ryggen. Hun hjelper litt til med overkroppen når vi løfter henne. Hun setter beina litt under seg men ikke mye. Når det gjelder leker er hun utrolig flink på å forstå hvordan leker virker (der er hun veldig langt fremme) Greia er at jeg er i en barselgruppe og flere har spurt om jeg har sjekket ditt og datt på henne og jeg får følelsen av at de tror det er noe galt med henne. Hva synes dere? Har noen av dere hatt trege barn? Jeg kjenner det går litt innpå meg at de sier slik. Anonymous poster hash: 8f438...498 Må tilføye at vi har vært hos fysioterapeut og eneste hun sa var at hun var litt svak i skuldrene/armene. Vi trener slik hun sa vi skulle. HI Anonymous poster hash: 8f438...498
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Det er utrolig stor forskjell på hva de klarer i den alderen, det er sikkert derfor de i barselgruppen reagerer, fordi det virker så langt unna der deres barn er akkurat nå. Men plutselig løsner det. Mitt barn var omtrent på samme nivå som ditt ved 7,5 mnd, han gikk da han var 14 mnd, og det er jo ikke veldig sent. Anonymous poster hash: d3811...0cd
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Min var også på dette nivået da, og jeg husker jeg også ble stresser av at alle babyene i barselgruppa kunne ditt og datt. Hele grupo virka som en skryteklubb.. Hun lille her tok alle igjen Hun gikk stødig da hun var 13 mnd Anonymous poster hash: 4af74...381
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Okei - datteren vår var prematur (ikke så veldig mye). Da hun var 8 mnd kunne hun ikke rulle og vi gikk for "rulletrening" hos fysioterapeut. Da hun var 10 mnd gikk hun rundt møblene og slapp seg rett før etteårsdagen. Bare fortsett å stimulere slik at nakke og armer styrkes. Det meste går ellers av seg selv. Ta det med ro! Det ordner seg! Anonymous poster hash: 8c683...a6c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Som de sier over her, ta det med ro, alle unger er forskjellige. Jeg hadde først ei som var ca samme som din også har jeg en som nesten går selv og han er 8 mnd... Utrolig forskjell på ungene. Anonymous poster hash: 8386f...1e3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Min har og alltid hengt etter sånn men går greit, han er snart 2 år. Anonymous poster hash: b1635...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå