Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Ser hele finn.no er full i det merket. Er dei klærene bra? Anonymous poster hash: b8251...635
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Kvaliteten er ganske bra, ja. Ikke eksepsjonell, liksom, men bedre enn Lindex. Om du liker utseendet vil jo variere, de har en ganske distinkt stil. Det er ellers salg på websiden nå, pompdelux.no - stort sett satt ned med 30-40%. Anonymous poster hash: 42ca5...dd0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Dårlig kvalitet,blir fort nupper og hull. Kjøpte nytt fra nettsiden og etter en vask var buksen full av nupper. Anonymous poster hash: 461f0...14a
Francine71 Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Kvaliteten på klærne har dessverre blitt dårligere de siste årene. Handlet mye derfra før og kvaliteten var veldig god. Sluttet å handle der for et par år siden da jeg opplevde ekstremt dårlig kvalitet gjennom 2 sesonger. Mister farge,nupper,revner,sømmer går opp (før klærne er tatt i bruk),knapper faller av osv. Pompdelux har blitt "store",og søker mer profitt så har sikkert skaffet billig arbeidskraft
*Nøtta* Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Basic genserene er kjempegode synest jeg. De har jeg brukt i snart to år(kjøpt stor) og de er like fine,mye brukt under kjoler o.l. Har også joggebukser, men de skuffer. Nupper og er slitt på knærne etter noen mnder, og mi jente har aldri før slitt ut plagg da hun er særdeles forsiktig av seg. Kjolene er ok. Har riktignok ikke blitt brukt så mye, men holder seg godt.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Litt varierende. Jeg har handlet pomp klær i i7-8 år tror jeg, og har opplevd begge deler. Jeg må se og kjenne på klærne først, så har hatt homeparty hver sesong. Du lærer deg litt å kjenne på stoffene hva som holder seg. Jeg har ikke vært fornøyd med dongribuksene. Veldig fine og behagelige, men svært lite slitesterke. Softshelljakkene elsker jeg, basicgensrene elsker jeg, og det samme med singleter i samme stoff som basicgensrene. Og har hatt god erfaring med det aller meste av overdeler og kjoler. Anonymous poster hash: 90f43...bed
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Litt sånn oppskrytt . Noen som tror det er status med det merket. Men koster det samme som klær på hennes da. Bruker det en del vi å. Så helt greie klær Anonymous poster hash: 6c56a...e8b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Litt sånn oppskrytt . Noen som tror det er status med det merket. Men koster det samme som klær på hennes da. Bruker det en del vi å. Så helt greie klær Anonymous poster hash: 6c56a...e8b Noen tror jo Stormberg er status og så. .haha Anonymous poster hash: c7c41...b92
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Er det i grunn noen klær som egentlig har status nå for tiden? Anonymous poster hash: b8251...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå