Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Kan man farge sine egne vipper mens man har extensions? Mine vipper vokser ut og er helt lyse...ser veldig rart ut :/ Noen som har erfaring med om silke eller mink er best? Og er det noen som har fjernet vippene selv hjemme? På forhånd takk Anonymous poster hash: d93d5...5b4
Fandens Oldemor Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Litt på siden av det du spør om, men jeg svarer likevel siden ikke noen andre har gjort det. Jeg tok lash extensions for noen måneder siden, og aldri igjen! Hadde høye forventninger til hvor bra det skulle bli, men det så bare tragisk ut. Jeg, som deg, har helt lyse vipper. Hun som gjorde det mente det ville bli mest naturlig å lime en og en enkeltvipp på mine egne vipper. Noe så glissent og tragisk har jeg aldri sett før. Hun kunne ikke gjort noe annerledes stakkar, det ble rart fordi jeg har så lyse og kanskje færre vipper enn de som er mørke og har tettere hårvekst. Anywho, de begynte raskt å falle av. Da ble jeg jo nesten skallet på øynene, og mine egne vipper var superkorte. Etter en stund måtte jeg bare fjerne alle de falske, for de stakk ut som lange edderkoppbein hist og her. Aldri mer. I perioden jeg ventet på at mine skulle vokse ut, var jeg avhengig av å lime på punktvipper for å ikke se helt skrekkfilm ut. Disse punktvippene var mye kjekkere enn extensions, så nå bruker jeg heller det avogtil. Kjøpte først på apotek, men nå har jeg bestilt tjyvbillig fra ebay. Tenk deg om to ganger før du tar extensions, er ikke sikkert du får det resultatet du håper på
klg,2 boys now:) Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Extension vippene skal dekke alle dine.du kan ikke farge vippene når du har på ext.når dine vokser ut må du ha på nye extion. Du bør ikke ta de av hjemme,men de faller av gradvis.så du vil tilslutt miste alle om du ikke har som intensjon og fortsette med det. Viktigste er at du går til noen som vet hva de holder på med så du slipper erfaringen hun over her beskriver
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Litt på siden av det du spør om, men jeg svarer likevel siden ikke noen andre har gjort det. Jeg tok lash extensions for noen måneder siden, og aldri igjen! Hadde høye forventninger til hvor bra det skulle bli, men det så bare tragisk ut. Jeg, som deg, har helt lyse vipper. Hun som gjorde det mente det ville bli mest naturlig å lime en og en enkeltvipp på mine egne vipper. Noe så glissent og tragisk har jeg aldri sett før. Hun kunne ikke gjort noe annerledes stakkar, det ble rart fordi jeg har så lyse og kanskje færre vipper enn de som er mørke og har tettere hårvekst. Anywho, de begynte raskt å falle av. Da ble jeg jo nesten skallet på øynene, og mine egne vipper var superkorte. Etter en stund måtte jeg bare fjerne alle de falske, for de stakk ut som lange edderkoppbein hist og her. Aldri mer. I perioden jeg ventet på at mine skulle vokse ut, var jeg avhengig av å lime på punktvipper for å ikke se helt skrekkfilm ut. Disse punktvippene var mye kjekkere enn extensions, så nå bruker jeg heller det avogtil. Kjøpte først på apotek, men nå har jeg bestilt tjyvbillig fra ebay. Tenk deg om to ganger før du tar extensions, er ikke sikkert du får det resultatet du håper på Takk for svar leit å høre du har så dårlig erfaring, men tror nok det har mye med behandleren å gjøre. Jeg har nemlig vært hos forskjellige. De første gangene var jeg veldig fornøyd, men sist gang når jeg forsøkte hos en annen behandler (lang ventetid der jeg var de første gangene) ble resultatet litt som du beskriver. Veldig misfornøyd og kan ikke vente med å få de av. Fjernet du dine selv? Merker også at de jeg har nå sliter på vippene, men tidligere har jeg ikke hatt den erfaringen.. Anonymous poster hash: d93d5...5b4
Fandens Oldemor Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Litt på siden av det du spør om, men jeg svarer likevel siden ikke noen andre har gjort det. Jeg tok lash extensions for noen måneder siden, og aldri igjen! Hadde høye forventninger til hvor bra det skulle bli, men det så bare tragisk ut. Jeg, som deg, har helt lyse vipper. Hun som gjorde det mente det ville bli mest naturlig å lime en og en enkeltvipp på mine egne vipper. Noe så glissent og tragisk har jeg aldri sett før. Hun kunne ikke gjort noe annerledes stakkar, det ble rart fordi jeg har så lyse og kanskje færre vipper enn de som er mørke og har tettere hårvekst. Anywho, de begynte raskt å falle av. Da ble jeg jo nesten skallet på øynene, og mine egne vipper var superkorte. Etter en stund måtte jeg bare fjerne alle de falske, for de stakk ut som lange edderkoppbein hist og her. Aldri mer. I perioden jeg ventet på at mine skulle vokse ut, var jeg avhengig av å lime på punktvipper for å ikke se helt skrekkfilm ut. Disse punktvippene var mye kjekkere enn extensions, så nå bruker jeg heller det avogtil. Kjøpte først på apotek, men nå har jeg bestilt tjyvbillig fra ebay. Tenk deg om to ganger før du tar extensions, er ikke sikkert du får det resultatet du håper på Takk for svar leit å høre du har så dårlig erfaring, men tror nok det har mye med behandleren å gjøre. Jeg har nemlig vært hos forskjellige. De første gangene var jeg veldig fornøyd, men sist gang når jeg forsøkte hos en annen behandler (lang ventetid der jeg var de første gangene) ble resultatet litt som du beskriver. Veldig misfornøyd og kan ikke vente med å få de av. Fjernet du dine selv? Merker også at de jeg har nå sliter på vippene, men tidligere har jeg ikke hatt den erfaringen.. Anonymous poster hash: d93d5...5b4 Da misforstod jeg, trodde ikke du hadde gjort det før Kan godt hende jeg bare var uheldig. Kommer likevel ikke til å ta sjansen igjen, er så fornøyd med punktvipper Ja, fjernet dem selv. Var så stor skade skjedd uansett, så det kunne liksom ikke bli verre.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Noen flere? Anonymous poster hash: d93d5...5b4
NoN Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Litt på siden av det du spør om, men jeg svarer likevel siden ikke noen andre har gjort det. Jeg tok lash extensions for noen måneder siden, og aldri igjen! Hadde høye forventninger til hvor bra det skulle bli, men det så bare tragisk ut. Jeg, som deg, har helt lyse vipper. Hun som gjorde det mente det ville bli mest naturlig å lime en og en enkeltvipp på mine egne vipper. Noe så glissent og tragisk har jeg aldri sett før. Hun kunne ikke gjort noe annerledes stakkar, det ble rart fordi jeg har så lyse og kanskje færre vipper enn de som er mørke og har tettere hårvekst. Anywho, de begynte raskt å falle av. Da ble jeg jo nesten skallet på øynene, og mine egne vipper var superkorte. Etter en stund måtte jeg bare fjerne alle de falske, for de stakk ut som lange edderkoppbein hist og her. Aldri mer. I perioden jeg ventet på at mine skulle vokse ut, var jeg avhengig av å lime på punktvipper for å ikke se helt skrekkfilm ut. Disse punktvippene var mye kjekkere enn extensions, så nå bruker jeg heller det avogtil. Kjøpte først på apotek, men nå har jeg bestilt tjyvbillig fra ebay. Tenk deg om to ganger før du tar extensions, er ikke sikkert du får det resultatet du håper på Hva er punktvipper og hvordan funker det?
Fandens Oldemor Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Litt på siden av det du spør om, men jeg svarer likevel siden ikke noen andre har gjort det. Jeg tok lash extensions for noen måneder siden, og aldri igjen! Hadde høye forventninger til hvor bra det skulle bli, men det så bare tragisk ut. Jeg, som deg, har helt lyse vipper. Hun som gjorde det mente det ville bli mest naturlig å lime en og en enkeltvipp på mine egne vipper. Noe så glissent og tragisk har jeg aldri sett før. Hun kunne ikke gjort noe annerledes stakkar, det ble rart fordi jeg har så lyse og kanskje færre vipper enn de som er mørke og har tettere hårvekst. Anywho, de begynte raskt å falle av. Da ble jeg jo nesten skallet på øynene, og mine egne vipper var superkorte. Etter en stund måtte jeg bare fjerne alle de falske, for de stakk ut som lange edderkoppbein hist og her. Aldri mer. I perioden jeg ventet på at mine skulle vokse ut, var jeg avhengig av å lime på punktvipper for å ikke se helt skrekkfilm ut. Disse punktvippene var mye kjekkere enn extensions, så nå bruker jeg heller det avogtil. Kjøpte først på apotek, men nå har jeg bestilt tjyvbillig fra ebay. Tenk deg om to ganger før du tar extensions, er ikke sikkert du får det resultatet du håper på Hva er punktvipper og hvordan funker det? De ser feks sånn her ut: http://www.vita.no/accessories/fingrs-individuelle-punktvipper ...Og festes til dine egne vipper med lim. Veldig fint for å få litt tettere vipper eller slippe sminke. Veldig lett å få til også, bare bruk pinsett, dypp dem i litt lim og legg dem oppå dine vipper. Limet er passe sticky, lett å ta dem av når du vil uten å dra med dine egne vipper.
NoN Skrevet 8. juni 2015 #11 Skrevet 8. juni 2015 Litt på siden av det du spør om, men jeg svarer likevel siden ikke noen andre har gjort det. Jeg tok lash extensions for noen måneder siden, og aldri igjen! Hadde høye forventninger til hvor bra det skulle bli, men det så bare tragisk ut. Jeg, som deg, har helt lyse vipper. Hun som gjorde det mente det ville bli mest naturlig å lime en og en enkeltvipp på mine egne vipper. Noe så glissent og tragisk har jeg aldri sett før. Hun kunne ikke gjort noe annerledes stakkar, det ble rart fordi jeg har så lyse og kanskje færre vipper enn de som er mørke og har tettere hårvekst. Anywho, de begynte raskt å falle av. Da ble jeg jo nesten skallet på øynene, og mine egne vipper var superkorte. Etter en stund måtte jeg bare fjerne alle de falske, for de stakk ut som lange edderkoppbein hist og her. Aldri mer. I perioden jeg ventet på at mine skulle vokse ut, var jeg avhengig av å lime på punktvipper for å ikke se helt skrekkfilm ut. Disse punktvippene var mye kjekkere enn extensions, så nå bruker jeg heller det avogtil. Kjøpte først på apotek, men nå har jeg bestilt tjyvbillig fra ebay. Tenk deg om to ganger før du tar extensions, er ikke sikkert du får det resultatet du håper på Hva er punktvipper og hvordan funker det? De ser feks sånn her ut: http://www.vita.no/accessories/fingrs-individuelle-punktvipper ...Og festes til dine egne vipper med lim. Veldig fint for å få litt tettere vipper eller slippe sminke. Veldig lett å få til også, bare bruk pinsett, dypp dem i litt lim og legg dem oppå dine vipper. Limet er passe sticky, lett å ta dem av når du vil uten å dra med dine egne vipper. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå