Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 hvilket guttenavn synes dere er finest? Ludvik(Ludvig) Levian Theodor Oliver Malvin Toby Herman Dexter <3 Anonymous poster hash: dc5d9...70d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Svært enkelt for meg: Ludvig(k) Anonymous poster hash: 03602...8bd
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Ludvig Herman Anonymous poster hash: 3502f...171
februarprins2013 Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 hvilket guttenavn synes dere er finest? Ludvik(Ludvig) Levian Theodor Oliver Malvin Toby Herman Dexter <3 Anonymous poster hash: dc5d9...70d Ludvig : liker ikke Levian : er det virkelig et navn Theodor : Nydelig,elsker det malvin : nei oliver : kjedelig Herman : liker ikke Dexter : kjempe stillig Toby : koselig navn,men passer kanskje ikke så godt i norge
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Trodde Levian var et jentenavn... Anonymous poster hash: 75da7...162
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Ludvik- fint, og absolutt finest med k Levian- nei nei nei... Theodor- Kjempefint! Kommer abslutt til å bli vudert her om jeg får flere gutter Oliver- nyydelig! Alltid likt det. Om jeg får gutt engang kommer han til å få dette navnet Malvin- Melvin ja, Melvin nei. Melvin var bare rart beklager Toby- ikke i Norge nei Herman- liker ikke Dexter- hundenavn etter min smak Stemmer a På Oliver og Theodor! Nydelige navn Anonymous poster hash: cc4bd...390
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Ludvig- nydelig Anonymous poster hash: aa04a...a1b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 Ludvig Anonymous poster hash: d4d99...f3e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Ludvig <3 Anonymous poster hash: 96e35...86e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Jeg synes Theodor er vakkert Anonymous poster hash: 12717...3a3
Tjofsen Skrevet 7. juni 2015 #14 Skrevet 7. juni 2015 Ikke begeistret for noen av navnene, men Oliver er det fineste av dem. Dexter er stilig hvis man bor i utlandet.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #15 Skrevet 7. juni 2015 Oliver og Theodor synes jeg begge er veldig, veldig fine. Ludvig er ok, resten er ikke noe for meg. Anonymous poster hash: 412ee...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå