Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Er det vanlig? Anonymous poster hash: 556ec...228
Elza Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Om du har en nyere bil så ja. Vi hadde en bil fra 2002 uten lån. Nå har vi en 2015 modell med 300 000 i lån
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 De fleste har det, så sant det ikke er en billig bil til 30 000 (håper jeg). Mange baker lånet inn i huslånet og derfor blir ikke lånet "synlig". Jeg får meg ihvertfall ikke til å tro at mannen i gata casher ut en nyere bil til 3- 400 000! Anonymous poster hash: 63394...e87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 De fleste finner bedre fimansieringsmetoder. Men har man ikke så stabil økonomi ennå at man har den muligheten, så er det et fint alternativ. Anonymous poster hash: 29b2d...102
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Men fatter ikke hvordan folk får cashet ut bilen gjennom billånet, i forhold til krav om egenkapital? Usj, jeg trenger et kurs i lure løsninger.. Hi Anonymous poster hash: 556ec...228
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Vi har billån ja. Anonymous poster hash: a4ccd...b59
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 De fleste har det, så sant det ikke er en billig bil til 30 000 (håper jeg). Mange baker lånet inn i huslånet og derfor blir ikke lånet "synlig". Jeg får meg ihvertfall ikke til å tro at mannen i gata casher ut en nyere bil til 3- 400 000! Anonymous poster hash: 63394...e87 Å blande bil og huslån er dårlig økonomi. Eiendom har en varig verdi mens bil er tapsprosjekt samme hvordan man ser på det. Men å låne penger til bil med pant i eiendom er en bedre løsning og ha to separate lån. Anonymous poster hash: 02546...c5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå