Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig?

 

Anonymous poster hash: 556ec...228

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har en nyere bil så ja. Vi hadde en bil fra 2002 uten lån. Nå har vi en 2015 modell med 300 000 i lån

Skrevet

De fleste har det, så sant det ikke er en billig bil til 30 000 (håper jeg). Mange baker lånet inn i huslånet og derfor blir ikke lånet "synlig". Jeg får meg ihvertfall ikke til å tro at mannen i gata casher ut en nyere bil til 3- 400 000!

 

Anonymous poster hash: 63394...e87

Skrevet

De fleste finner bedre fimansieringsmetoder. Men har man ikke så stabil økonomi ennå at man har den muligheten, så er det et fint alternativ.

 

Anonymous poster hash: 29b2d...102

Skrevet

Men fatter ikke hvordan folk får cashet ut bilen gjennom billånet, i forhold til krav om egenkapital? Usj, jeg trenger et kurs i lure løsninger.. Hi

 

Anonymous poster hash: 556ec...228

Skrevet

Vi har billån ja.

 

Anonymous poster hash: a4ccd...b59

Skrevet

De fleste har det, så sant det ikke er en billig bil til 30 000 (håper jeg). Mange baker lånet inn i huslånet og derfor blir ikke lånet "synlig". Jeg får meg ihvertfall ikke til å tro at mannen i gata casher ut en nyere bil til 3- 400 000!

 

Anonymous poster hash: 63394...e87

Å blande bil og huslån er dårlig økonomi. Eiendom har en varig verdi mens bil er tapsprosjekt samme hvordan man ser på det. Men å låne penger til bil med pant i eiendom er en bedre løsning og ha to separate lån. 

 

Anonymous poster hash: 02546...c5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...