Gå til innhold

Hva drikker dere i kveld? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen deler ei flaske champagne :-D 🍸 🍢

 

Anonymous poster hash: 158b4...7ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker bare vann med isbiter. Men det er veldig godt, det og :-)



Anonymous poster hash: 66319...fd0
Skrevet

Gul saft..

 

Anonymous poster hash: e4b51...c21

Skrevet

Cola på glassflaske etter inspirasjon her fra forumet! Hygger meg så kraftig at jeg nesten vibrerer her 😁

Skrevet

Sprite zero

 

Anonymous poster hash: 5d2a8...258

Skrevet

Corona 😊

Skrevet

Mye vann. Er veldig solbrent😁

 

Anonymous poster hash: 59680...878

Skrevet

Rødvin 🍷

Skrevet

Bollinger 😃

 

Anonymous poster hash: e9842...c87

Skrevet

På cider nr 3;) godt å kose seg litt i helga!

 

Anonymous poster hash: 810eb...fa3

Skrevet

Er gravid, så det bli isvann med sitron ;)

 

Anonymous poster hash: c142d...5fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...