Gå til innhold

Lugar på Barnas båt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en lugar? Hvilken hadde dere, og var dere fornøyd?

Anonymous poster hash: 9095c...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom dere har råd, så ville jeg absolutt gått for captain's class. God plass, og egen sittegruppe med kaffemaskin borti gangen.

Skrevet

Takk for tips.

Hvordan gjør dere det med mat? Spiser i restauranten på kvelden og spiser frokost i Fredrikshavn? Noen som evt kan anbefale et frokoststed? :)

Skrevet

Skal dere tur/retur med en gang? Husker ikke hvor lenge båten ligger i Fredrikshavn, så vet ikke om dere rekker å gå i land. I Så fall er frokosten på the reef veldig god, ligger i enden av den gangen. Vi spiser der om vi skal videre nedover i Danmark.

Ellers har vi spist på buffeten på båten om kvelden. Men den er ikke mye og skryte av... Frokosten vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 8e946...da0

Skrevet

Det kommer an på hvor mange dere er + alder på barna  om dere skal tur retur eller bare en vei.

Skrevet

2 voksne og 2 barn (5 og 7 år). Tur/retur. Båten ligger vel til Kai i to timer eller noe.

Skrevet

Da ville jeg valgt enten en lugar i klassen som hun over sa eller en 4mannslugar MED vindu. Det er ikke mye tid som dere er på lugaren ( vi er ikke det hvertfall) mat spiser vi i kafeen.

Skrevet

Vi spiste middag ombord. Er både buffetrestaurant og a la carte. Vet ikkw om jeg hadde giddet å gå i land, hadde heller spist frokost ombord i båten uten å stresse :)

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Hadde tatt vanlig 4 mannslugar med vindu. Vi pleier å ta med knekkenbrød og litt pålegg til kveldsmat og frokost. Så tar vi buffe til lunsj og evt pølse el etterpå til middag hvis noen er mer sultne før vi kommer hjem.

Skrevet

Enig i vanlig firemannslugar med vindu. Sitter jo ikke på lugaren noe særlig.

Anonymous poster hash: e72d3...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...