Gå til innhold

2 store barn, få nr 3, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene er 12 og 13 år. De er mye med venner, trening osv.

Jeg er 38 år og merker jeg ikke er klar for å ikke ha barn hjemme enda. Altså de bor jo selvsagt hjemme mange år enda.

Idag feks var de på fotballbanen og spilte fotbsll fra 10-13. Hjem for å spise før de syklet til hver sin kompis. Den ene skal overnatte til i morgen. Den andre har overnatting her. De sitter i kjellerstua og ser film. De vil ikke sitte oppe med oss.

Så i hele dag har jeg ikke gjort noe. Huset er vasket og ryddet på torsdag. Man sitter liksom bare her.

Jeg savner å ha noen å bruke tid på. Savner å ha noen som kryper oppi fanget for å se barnetv, noen å gå en tur på lekeplassen med, noen å bruke tiden min på.

Tør vi gå for nr 3? Vi har det jo veldig greit med fornuftige, flinke barn.

Hva skal jeg bruke tiden på de neste 15 årene? Blir nok ikke barnebarn FØR det iallefall!?

Anonymous poster hash: e2a10...28e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine jenter var 13 og 15 når de fikk en lillebror og de ble veldig glade, vi venter nå vår 2 gutt i juli, og de andre er 17,15 og 2 år, angrer ikke i hele tatt, samme pappa til alle også. jeg er 38 i november

Anonymous poster hash: 18f5b...616
Skrevet

Hehe, har du fritidsproblemer - få deg en hobby, eller kjøp hund... men har du lyst på baby, hvorfor ikke? De eldste blir nok flaue, men det går over. Vi fikk nr tre når de eldste var 9 og 6, og det har gått fantastisk bra. Men i starten når vi måtte begynne å stå opp kl 6 igjen tenkte vi litt "hva har vi gjort!" Men nå er det blitt en vane igjen , og vi angrer ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...