Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Hei jeg har et problem og jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Jeg å dama har vært sammen noen år nå og vi har unger hus bil hund og full pakke. Vi har en god økonomi og jeg har en god jobb og høyt utdannet. Jeg hjelper til med alt når jeg er hjemme. Jeg skifter bleier vasker lager mat. Rett å slett gjør min del. Jeg arbeider på havet å er borte i 7 uker å hjemme like lenge. Jeg forteller henne hva hun betyr for meg. Overasker henne med blomster eller gaver bare fordi hun er den hun er og fordi jeg elsker henne høyere enn livet. Trodde aldri jeg skulle finne kjærligheten på den måten. Hun er mitt alt og utfyller meg på alle måter. Jeg er en mann, Ingen tøffel på noen måte. Jeg hjelper til med alt fordi jeg synes det er det riktige siden vi er en familie og at d skulle bare mangle når hun gjør alt når jeg er ute på havet. Hun sier hun synes jeg behandler henne kjempebra og er en kjempe pappa. Mann og forsørger. Det skal sies jeg er 8 år eldre enn henne men jeg mener nå alder ikke betyr noe når det kommer til kjærlighet så lenge det ikke er usømmelig alder. Derfor er det ekstra overraskende å hjerteskjærende at hun sier til meg hun ikke elsker meg på samme måte lenger og har ikke trua på forholdet mere. Hun sier vi har det kjempefint og alt er bra men at hun ikke føler det samme lenger. Jeg hvet med garanti hun ikke har funnet seg noen annen så det er sagt. Hun har bare mistet følelsene for meg. Jeg klarer ikke fatte hvofor.hvordan kan en miste følelsene sånn uten videre. Hun sier alt er flott vo har det supert ilag. Hvordan kan en hvis en har det godt med sin bedre halvdel sånn uten videre slutte å elske dem? Jeg er sønderknust og veit ikke hva jeg skal gjøre. Hun virker så fast bestemt. Jeg vil ikke splitte våres flotte lille familie. Hva kan jeg gjøre . kan jeg få henne til å elske meg igjenn? Akkurat nå føler jeg livet mitt faller i grus. Jeg trodde vi begge elsket hverandre like høyt. Faen er det noen der ute som har vært igjennom noe liknende eller har råd.... Anonymous poster hash: 8e619...6bd
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Høres forferdelig ut. Hva med å foreslå parterapi, det er ikke sikkert følelsene er borte for alltid. Lykke til! Anonymous poster hash: 6154f...38f
Gjest Me2u Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har to ekser som var helt fantastiske og behandlet meg som en Gudinne. Men jeg mistet følelsene og for meg så ble det da galt å holde sammen med dem. Man kan dessverre ikke styre følelser. Men siden dere har barn sammen så burde hun være villig til å prøve alt for at det skal fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå