Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Fordeler og ulemper? Skal pusse opp det minste badet, hvor det er trangt om plassen mellom vasken på ene siden av doen og veggen på andre siden. Har vanlig gammel do nå men det er så knotete å komme seg til for å vå vasket hele doen skikkelig. Anonymous poster hash: 8f154...fbe
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Selger de i det hele tatt noe annet nå? Tror ikke jeg vet om noen andre enn svigermor som har vanlig do jeg, hun bor i et gammelt hus. Alle som bor i nyere hus eller har pusset opp har vel vegghengt do, mye lettere å holde rent. Anonymous poster hash: c484c...0da
Gemini77 Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Ingen ulemper med vegghengt do i mine øyne. Ser penere ut og lettere å holde rent. Både doen og gulvet rundt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 For min del så sluttet jeg å se ulemper da jeg innså at de faktisk ikke hang, men at sisterna var innebygd i veggen bak. Frem til da så turde jeg ikke å sette meg av frykt for at jeg skulle rase i gulvet. Bare husk på at de gjør det mulig å skifte do om du får vegghengt. Noen keg kjenner måtte flise veggen på ny da den gamle doen gikk I stykker, da den var bygget for godt inn. Men antar at byggfolka er litt mer vant med vegghengte doer nå enn for tjue år siden. 😊 Anonymous poster hash: 4b41a...7ce
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Det stemmer ikke, vi har vegghengt toalett å det måtte skiftes etter et år. Det er skruer utpå flisa så det var en enkel sak for vår rørlegger. Vi pusset opp badet for 4 år siden, er kjempefornøyd med vegghengt toalett vil absolutt anbefale dere å kjøpe det. Da vi hadde vanlig toalett ble det ofte lukt pga kondens, det har vi ikke opplevd etter vi byttet til vegghengt toalett. Anonymous poster hash: ac463...12e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Vi har en av hver, og jeg foretrekker helt klart vegghengt. Mye lettere å gjøre rent, mindre kriker og kroker rundt. Anonymous poster hash: 87d82...d36
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Ingen ulemper med vegghengt toalett. Go for it! Du kommer ikke til å angre. Anonymous poster hash: e7105...a09
HeltAnonym Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Vi har vanlig og når vi skal pusse opp badet er det ingen tvil at vi skal ha vegghengt - ene og alene fordi det er praktisk i forhold til vasking:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå