Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Overgangsperiodene er verst. Når tempen endrer seg. Svetter i bøtter på føttene, og er derfor alltid kald fordi de er våte. Sandaler og åpne sko er umulig, jo åpnere sko, bar hud, jo mer svette. Må gå med joggesko hele sommeren og sokker, eller plasker jeg bare rundt i skoene og blir iskald på føttene. Er det noen andre i verden som har det sånn? Har hatt det sånn siden jeg var 13-14 år, og nå er jeg 34, så det ser ikke ut til å forsvinne med alderen. Hvis du har noen som helst kommentar om dette blir jeg glad <3 Anonymous poster hash: 1a987...563
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg vet om noen som er blitt kvitt slik fotsvette ved å begynne å ta Silicea daglig. Noen av dem har også tatt fotbad med Silicea i tillegg, men ikke alle. Kan ta noen uker før du merker forskjell, men verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 10fe9...5fb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Jeg vet om noen som er blitt kvitt slik fotsvette ved å begynne å ta Silicea daglig. Noen av dem har også tatt fotbad med Silicea i tillegg, men ikke alle. Kan ta noen uker før du merker forskjell, men verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 10fe9...5fb Jeg har faktisk prøvd det uten at det virket, men takk for tips;) Anonymous poster hash: 1a987...563
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Botox! Anonymous poster hash: e9407...832 Det er for dyrt og for vondt. Ca hundre stikk i hver fot og rundt 40 000 kr pr. behandling. Desverre.. Anonymous poster hash: 1a987...563
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 regner med at du har prøvd aluminiumsklorid? det skal også finnes behandling med strøm. Anonymous poster hash: 9ba6b...8a7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 regner med at du har prøvd aluminiumsklorid? det skal også finnes behandling med strøm. Anonymous poster hash: 9ba6b...8a7 Ikke prøvd strøm, men vurderer det.. Prøvd aluminiumklorid i flere perioder uten resultat.. Det må jo være nor galt med meg? Jeg forstår det virkelig ikke.. Anonymous poster hash: 1a987...563
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Meg med Siliceaen igjen her... Tenkt meg litt om og sjekket litt noe jeg har hørt for lenge siden. Det er noen som også kan få mye fotsvette hvis de er lav på magnesium. Har du også urolige ben, får lett kramper, sliter med forstoppelse og med å sove hele natten? I så fall kan det være magnesium du mangler. Det beste er å få sjekket det med såkalte fullblodprøver (sendes til Tyskland av din lege, du må betale - ta i så fall alle mineralene) og hårmineralanalyse, for også andre mineraler kan være i ubalanse og de kan påvirke hverandre. Om fotsvetten din lukter kan du også f.eks. mangle sink. Men magnesium er ganske greit å prøve deg frem med, tar du for mye vil kroppen kvitte seg med overskuddet med å gi deg diare. Men du bør velge gode magnesiumtilskudd, for ikke alle som er like lettopptakelige for kroppen. Jeg liker best Shift sin SuperMagnesium. Jeg vil tro du har en ubalanse i kroppen som du må finne ut av. Bor du i Oslo-området har du noen gode klinikker som kanskje kan hjelpe deg i tillegg. Håper du finner ut av det - lykke til Anonymous poster hash: 10fe9...5fb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Meg med Siliceaen igjen her... Tenkt meg litt om og sjekket litt noe jeg har hørt for lenge siden. Det er noen som også kan få mye fotsvette hvis de er lav på magnesium. Har du også urolige ben, får lett kramper, sliter med forstoppelse og med å sove hele natten? I så fall kan det være magnesium du mangler. Det beste er å få sjekket det med såkalte fullblodprøver (sendes til Tyskland av din lege, du må betale - ta i så fall alle mineralene) og hårmineralanalyse, for også andre mineraler kan være i ubalanse og de kan påvirke hverandre. Om fotsvetten din lukter kan du også f.eks. mangle sink. Men magnesium er ganske greit å prøve deg frem med, tar du for mye vil kroppen kvitte seg med overskuddet med å gi deg diare. Men du bør velge gode magnesiumtilskudd, for ikke alle som er like lettopptakelige for kroppen. Jeg liker best Shift sin SuperMagnesium. Jeg vil tro du har en ubalanse i kroppen som du må finne ut av. Bor du i Oslo-området har du noen gode klinikker som kanskje kan hjelpe deg i tillegg. Håper du finner ut av det - lykke til Anonymous poster hash: 10fe9...5fb Tusen takk for svar. Har tatt ekstra magnesium i pulverform i mange år pga mangel, det hjalp for svette andre steder, men ikke på føttene Takk igjen Anonymous poster hash: 1a987...563
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Dytter og håper noen har flere tips eller erfaringer Anonymous poster hash: 1a987...563
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #11 Skrevet 9. juni 2015 Dytter og håper noen har flere tips eller erfaringer Anonymous poster hash: 1a987...563 Meg med tidligere svar igjen... Jeg tenkte på deg i går da jeg gikk tur Du skrev at du hadde hjelp mot svette generelt av magnesiumtilskudd. Jeg kom til å tenke på epsom-salt - har du prøvd det? Som fotbad, altså? Det inneholder store mengder magnesium også. Du får det på helsekost som du kan prøve. Hvis du har effekt av det så får du også kjøpt det på Felleskjøpet, men da i 25 kg sekker til bare litt mer enn en halv kg (?) koster på helsekosten. Kan være verdt et forsøk det også. Kanskje det kan virke mer når du får det direkte på føttene i et forbad. Var bare en tanke jeg fikk Anonymous poster hash: 10fe9...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå