Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 http://svenskdam.se/files/2015/06/kungafam-tt.jpg Synes hun ser så diger ut:) Anonymous poster hash: 33c44...7fa
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Nei, men vi kalle henne normal gravid og ikke anorektisk! Anonymous poster hash: 09a27...6db
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Nei, men vi kalle henne normal gravid og ikke anorektisk! Anonymous poster hash: 09a27...6db Akkurat det jeg tenkte og. Anonymous poster hash: 37bc7...cb4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Diger? Syns hun ser fullstendig normal ut til å være fødeklar. Anonymous poster hash: 54000...f49
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Diger? Syns hun ser fullstendig normal ut til å være fødeklar. Anonymous poster hash: 54000...f49 Når har hun termin? Anonymous poster hash: 33c44...7fa
Monica Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Synes hun så veldig normal ut. Ikke stor i det hele tatt. Da skulle du sett meg, jeg var byens turistattraksjon, med min enorme mage, så ut som det var minst 5 der inne. Og jeg var slank ellers, var bare magen som var helt enorm.
Sint naken biltyv Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Hun er god og rund bare. Har nok lagt på seg mye. Pluss at klærne ikke akkurat får hu til å se smalere ut.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Diger? Syns hun ser fullstendig normal ut til å være fødeklar. Anonymous poster hash: 54000...f49 Når har hun termin? Anonymous poster hash: 33c44...7fa Ikke lenge til tror jeg. Nå i juni en gang. Anonymous poster hash: 54000...f49
pifi med tre nurk Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Herregud, hun er nydelig! Ikke diger i det hele tatt! Og heldigvis er hun ikke blitt så påvirket av at presse skriver om utseendet hennes hele tiden at hun har utviklet spiseforstyrrelser slik hennes storesøster gjorde. Hun er ikke sylslank, men har flott figur og er vakker! Endret 6. juni 2015 av pifi med tre nurk
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Tenkte på det sist hun var gravid også, at jeg var glad det endelig var en kjent person som ser gravid ut annet enn på magen. Hun blir litt rundere når hun er gravid, men ikke mye! Og FY så vakker hun er!!
Gjest Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 Vakker gravid er hun. Det er normalt å ha former som gravid vettu! Ikke alle har L.K og frua som forbilde.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Diger??? Herregud, du burde gå og skamme deg! Du er en sånn som påfører andre mennesker spiseforstyrrelser med holdningene dine!!! Anonymous poster hash: db3dc...bcf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Hun har termin nå i juni og ser da helt normal ut til å være fødeklar, synes ikke hun er spesielt stor... Anonymous poster hash: 5c070...583
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Visste ikke at hun hadde termin så snart. Men da blir det jo en annen sak:) Hi Anonymous poster hash: 33c44...7fa
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Her er hun filmet i dag, synes hun ser helt normal ut jeg.... https://instagram.com/p/3mEXIApLD1/ Men må virkelig si at vi i Norge har finere bunader/nasjonaldrakter enn i Sverige altså Anonymous poster hash: 5c070...583
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 diger? jeg syntes faktisk hun hadde en søt liten mage jeg... Anonymous poster hash: 124b2...e5b
Mamma_til_2 Skrevet 6. juni 2015 #17 Skrevet 6. juni 2015 Hun har på seg bunad da og det får alle til og se diger ut!
Himmel og hav Skrevet 6. juni 2015 #18 Skrevet 6. juni 2015 Her er hun filmet i dag, synes hun ser helt normal ut jeg.... https://instagram.com/p/3mEXIApLD1/ Men må virkelig si at vi i Norge har finere bunader/nasjonaldrakter enn i Sverige altså Anonymous poster hash: 5c070...583 En ting er helt sikkert: Du hadde ikke sett meg i sko med sånne hæler noen uker før termin! *Imponert*
Fandens Oldemor Skrevet 6. juni 2015 #19 Skrevet 6. juni 2015 La nå folk sine former og kilo være i fred når de er gravide... Er det ikke nok mas ellers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå