Gå til innhold

Venter prinsesse Madeleine tvillinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men vi kalle henne normal gravid og ikke anorektisk!



Anonymous poster hash: 09a27...6db
Skrevet

Nei, men vi kalle henne normal gravid og ikke anorektisk! Anonymous poster hash: 09a27...6db

Akkurat det jeg tenkte og.

 

Anonymous poster hash: 37bc7...cb4

Skrevet

Diger?

Syns hun ser fullstendig normal ut til å være fødeklar.



Anonymous poster hash: 54000...f49
Skrevet

 

Diger?

Syns hun ser fullstendig normal ut til å være fødeklar.

 

Anonymous poster hash: 54000...f49

Når har hun termin?

 

 

Anonymous poster hash: 33c44...7fa

Skrevet

Synes hun så veldig normal ut. Ikke stor i det hele tatt. Da skulle du sett meg, jeg var byens turistattraksjon, med min enorme mage, så ut som det var minst 5 der inne. Og jeg var slank ellers, var bare magen som var helt enorm.

Skrevet

Hun er god og rund bare. Har nok lagt på seg mye. Pluss at klærne ikke akkurat får hu til å se smalere ut.

Skrevet

 

Diger?

Syns hun ser fullstendig normal ut til å være fødeklar.

 

Anonymous poster hash: 54000...f49

Når har hun termin?

 

 

Anonymous poster hash: 33c44...7fa

 

Ikke lenge til tror jeg. Nå i juni en gang.

 

Anonymous poster hash: 54000...f49

Skrevet (endret)

Herregud, hun er nydelig! Ikke diger i det hele tatt!

 

Og heldigvis er hun ikke blitt så påvirket av at presse skriver om utseendet hennes hele tiden at hun har utviklet spiseforstyrrelser slik hennes storesøster gjorde. Hun er ikke sylslank, men har flott figur og er vakker!

Endret av pifi med tre nurk
Skrevet

Tenkte på det sist hun var gravid også, at jeg var glad det endelig var en kjent person som ser gravid ut annet enn på magen. Hun blir litt rundere når hun er gravid, men ikke mye! Og FY så vakker hun er!!

Skrevet

Vakker gravid er hun. Det er normalt å ha former som gravid vettu! Ikke alle har L.K og frua som forbilde. :D

Skrevet

Diger???

 

Herregud, du burde gå og skamme deg!

 

Du er en sånn som påfører andre mennesker spiseforstyrrelser med holdningene dine!!!

 

Anonymous poster hash: db3dc...bcf

Skrevet

Hun har termin nå i juni og ser da helt normal ut til å være fødeklar, synes ikke hun er spesielt stor...

 

 



Anonymous poster hash: 5c070...583
Skrevet

Visste ikke at hun hadde termin så snart. Men da blir det jo en annen sak:)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33c44...7fa

Skrevet

Her er hun filmet i dag, synes hun ser helt normal ut jeg....

 

https://instagram.com/p/3mEXIApLD1/

 

Men må virkelig si at vi i Norge har finere bunader/nasjonaldrakter enn i Sverige altså  :tongue:



Anonymous poster hash: 5c070...583
Skrevet

diger?

jeg syntes faktisk hun hadde en søt liten mage jeg...



Anonymous poster hash: 124b2...e5b
Skrevet

Hun har på seg bunad da og det får alle til og se diger ut!

Skrevet

 

Her er hun filmet i dag, synes hun ser helt normal ut jeg....

 

https://instagram.com/p/3mEXIApLD1/

 

Men må virkelig si at vi i Norge har finere bunader/nasjonaldrakter enn i Sverige altså  :tongue:

 

Anonymous poster hash: 5c070...583

 

En ting er helt sikkert: Du hadde ikke sett meg i sko med sånne hæler noen uker før termin! *Imponert*

Skrevet

La nå folk sine former og kilo være i fred når de er gravide... Er det ikke nok mas ellers?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...