Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Hun skal i så fall være hos sin tante og onkel som hun liker veldig godt og treffer ca en gang hver uke. Jeg og mannen drømmer om en ferie uten barn etter en tung periode... Går dette bra for jenta? Anonymous poster hash: 6605e...465
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Hun får ingen trumer av dette. Faktisk så vil hun ikke huske det om 1/2 år. Kjør på ;-) Anonymous poster hash: e2b24...2ac
Isola&Lille+julegave Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Det går helt fint!!! Kos dere på tur!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Jepp, kos dere! Anonymous poster hash: 2cded...11d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Det går fint, men regn med at hun kan avvise dere når dere kommer tilbake. En to-åring skjønner ikke tidsperspektiv og vil synes det er lenge. Veldig lenge. Ville nok prøvd å korte ned til en helg. Dvs 2 døgn Anonymous poster hash: f072b...b68
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Jeg hadde ikke gjort det med min toåring. Det vil neppe gi noen langvarige traumer eller noe. Det kan tenkes å bli fire veldig vanskelige dager for barnet. Dette vil være individuelt, og kan være vanskelig å forutse. Jeg er rimelig sikker på at min ganske sosialt trygge toåring hadde taklet det dårlig og vært rasende når vi kom tilbake. Det er for min del ikke en langhelg med partner verdt, da hadde jeg heller tatt ferie alene og så kunne partner feriert etterpå. Anonymous poster hash: b68c8...928
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Hvis hun er ganske close med de hun skal være med og dere f.eks ringer... Gjør det. Men kan dere kutte det til 3? Anonymous poster hash: e2b24...2ac
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Jeg reiste fra min 2åring ei uke. Bare fryd og gammen. Hadde ikke lengtet et sekund (og hun var og er mammadalt). Strålte da jeg kom tilbake, men kun av gjensynsglede. 😊 Anonymous poster hash: 6527e...295
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Vi hadde vår 2åring hos besteforeldre omtrent så lenge. Det gikk helt fint mens vi var borte. Hun hang på meg noen dager da vi kom hjem, men så var det tilbake til normalen igjen. Anonymous poster hash: af935...e85
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 Jeg var innlagt sammen med lillesøster på sykehuset da hun ble født. storesøster var 2 år, og fikk kunne ikke komme på besøk mer enn 1 gang. Det gikk helt fint.Så lenge barnet er sammen med noen han er trygg på, er det ikke en sånn tur som utgjør en forskjell. Dersom dette føles rett for deg, må du bare gjør det! Anonymous poster hash: 3e726...36b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Jeg var innlagt 2 uker skulle det stå... Anonymous poster hash: 3e726...36b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Jeg hadde ikke gjort det med min toåring. Det vil neppe gi noen langvarige traumer eller noe. Det kan tenkes å bli fire veldig vanskelige dager for barnet. Dette vil være individuelt, og kan være vanskelig å forutse. Jeg er rimelig sikker på at min ganske sosialt trygge toåring hadde taklet det dårlig og vært rasende når vi kom tilbake. Det er for min del ikke en langhelg med partner verdt, da hadde jeg heller tatt ferie alene og så kunne partner feriert etterpå. Anonymous poster hash: b68c8...928 Det må være trasig å ha det slik. Anonymous poster hash: c6c29...83c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Dra, slapp av og kos dere Ungen får det supert hos tante og onkel! Anonymous poster hash: 57728...6c0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Jeg hadde ikke gjort det med min toåring. Det vil neppe gi noen langvarige traumer eller noe. Det kan tenkes å bli fire veldig vanskelige dager for barnet. Dette vil være individuelt, og kan være vanskelig å forutse. Jeg er rimelig sikker på at min ganske sosialt trygge toåring hadde taklet det dårlig og vært rasende når vi kom tilbake. Det er for min del ikke en langhelg med partner verdt, da hadde jeg heller tatt ferie alene og så kunne partner feriert etterpå. Anonymous poster hash: b68c8...928 Det må være trasig å ha det slik. Anonymous poster hash: c6c29...83c Hvorfor det? Ingen av oss opplever det som spesielt trasig. Anonymous poster hash: b68c8...928
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 Vi var borte 2,5 døgn da barnet vårt var ca 2 år. Besteforeldre bodde hos oss. Gikk helt fint. Ingen endring på barnet i ettertid selv om det var første gangen vi begge var borte. Anonymous poster hash: db133...6f6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #17 Skrevet 6. juni 2015 Jeg ville ikke gjort det.. Anonymous poster hash: 96a34...1a7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #18 Skrevet 6. juni 2015 Jeg hadde ikke klart det, men det er meg . Gjør det som føles rett for deg. .men høres ut som du er itvil sidendu stiller spørsmålet her i forumet. . Anonymous poster hash: faa10...75c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #20 Skrevet 7. juni 2015 Det er så mange barn som får småsøsken i den alderen og dermed tilbringer noen dager hos bestemor og bestefar, så det tror jeg er godt dokumentert at er helt greit. Anonymous poster hash: bd4ba...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå