Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Føler meg tjukk og fæl og ser sånn ut også! Trodde jeg skulle gå ned etter fødsel,men nå 11 uker etter bare stiger vekta og jeg spiser som en ulv! Og er helt gal etter sukker har blitt Prøver å holde hardt på å spise sjokolade og alt annet godt til helgene,men det går ikke,er nok blitt avhengig! Hjelp,hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: fd3e0...242
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg vil tro at du spiser feil for kroppen din resten av dagen og derfor blir sugen på alt, spesielt sukker. Alt sukkeret du spiser er ikke bra for lille babyen din heller, kanskje du kan finne motivasjon i å vite det? Blir mer utsatt for mageproblemer og sopp. Hvis du får i deg nok fett og reduserer på karbohydratene du spiser (sukker, brød, pasta, ris, poteter osv.) så vil du bli mye mindre sugen etter sukker. Få i deg nok gode proteiner (kjøtt, fisk, egg, nøtter), nok fett (olivenolje, smør, cocosa), og ta tilskudd med omega3 daglig + spis fisk 2-3 dager i uken, enten middag eller pålegg, gjerne begge deler slik at du får i deg litt fisk daglig. Spis godt med grønnsaker og litt frukt. Du blir så sugen fordi resten av kostholdet ditt ikke gir deg det du trenger nå når du ammer. Så litt endring så vil du få det mye lettere på alle måter Finn motivasjonen i den lille du har fått Anonymous poster hash: 9f922...c55
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Spiser mye ris og brødmat. Jeg må nok ta meg sammen ja,tenker å gå over til knekkebrød og noe frukt. Skal prøve å kutte ut risen! Noen tips til søtsaker når det blir krise? masse takk for råd! Anonymous poster hash: fd3e0...242
Mrs Smith Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Måltidsrytme, gjerne 4 hoved -og 2 mellommåltid, da slipper du unna så stort søtsug. Og riktig mat, knekkebrød, proteinrik mat, magert pålegg, mye grønnsaker og litt frukt, havregryn, kylling, kalkun, skinke..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Kunne tenkt meg å prøve den 5:2 dietten itilegg til å endre på kostholdet for å få en boost. Men kan jeg gå en hel dag uten mat når jeg fullammer? Har virkelig bestemt meg,kastet nettopp pakken med majones tenker extra tyggis er god å ha når søtsuget kommer Anonymous poster hash: fd3e0...242
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Kjære vene. Legg om til et kosthold du kan holde, plukk om den majonespakka fra søpla og spis god, næringsrik vanlig mat, men i begrenset mengde. 5:2 når du ammer er vel ikke akkurat noe du kommer til å holde sånn ca mer enn 3,5 uker? Anonymous poster hash: 2f180...8a2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Nei,faens majones 5:2 tenkte jeg mer på som å få en boost,ikke varig livstil. Men å endre kostholdet blir varig! Aldri vært så tjukk noen gang og jeg hater det! Alltid vært lubben og god,men nå er jeg bare feit Anonymous poster hash: fd3e0...242
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Det er helt normalt med ulvehunger når man ammer. Noen får det som gravid, andre mens de ammer (og noen ingen ganger). Jeg eter som en hest i ammeperioden. Slanking er ikke anbefalt mens man ammer. Men det går jo an å prøve å leve sunt. Permisjonen er jo en ypperlig tid til å gå lange turer, og om du har tung vogn, så blir det virkelig god trening. 😊 Anonymous poster hash: 8b5d2...d80
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Godis og sjokolade er kun lov på lørdag! Det er bare 11 uker siden fødsel, hvis du ammer trenger du nok mer mat enn du gjorde før. Spiste MYE mat, spesielt brødskiver med søtt pålegg, og sunne middager. Anonymous poster hash: 0f7ea...863
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Kunne tenkt meg å prøve den 5:2 dietten itilegg til å endre på kostholdet for å få en boost. Men kan jeg gå en hel dag uten mat når jeg fullammer? Har virkelig bestemt meg,kastet nettopp pakken med majones tenker extra tyggis er god å ha når søtsuget kommer Anonymous poster hash: fd3e0...242 Du skal ikke gå på den 5:2-dietten mens du ammer! Du vil bare kjøre deg selv ned i grøfta med deg og du risikerer at melken din endrer sammensetning. Og det er karbohydratene du må kutte ned på - og fettet du må øke! - om du skal få kontroll på søtsuget ditt. Så begynn i rett ende! Anonymous poster hash: 9f922...c55
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 Samme her:'( veier 53kg og vekten rokker seg ikke! Spiser da veeldig mye sjokolade og brus som jeg ble avhengig av under graviditeten.. Håper jeg en dag blir å komme dit jeg veide før jeg ble gravid.. Føler meg lite sexy og må bruke klær i str S... Anonymous poster hash: 10a56...c4c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Samme her:'( veier 53kg og vekten rokker seg ikke! Spiser da veeldig mye sjokolade og brus som jeg ble avhengig av under graviditeten.. Håper jeg en dag blir å komme dit jeg veide før jeg ble gravid.. Føler meg lite sexy og må bruke klær i str S... Anonymous poster hash: 10a56...c4c Regner med at du tuller, og om du ikke gjør det så bør du søke hjelp! Anonymous poster hash: 9f922...c55
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Er nok for å provosere. Slikt tull kan man nesten ikke svare på. Anonymous poster hash: bbbbe...9c6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Jeg veier 54, og skulle gjerne vært litt mindre. for ikke æ snakke om strammere! 170 høy. Sier det ikke for å provosere, men jeg må jo få snakke om min vekt når alle andre gjør det.. Jeg er ikke hi forresten. Anonymous poster hash: 8abbd...72f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Hva er galt med at jeg vil dit jeg var før jeg ble gravid?? Alt handler jo om hva man føler seg komfortabel med.. Jeg har en venninne som veier 79kg, hun slanket seg til 60kg men var ikke fornøyd med det, så hun la på seg igjen opp til 79kg og er mye lykkeligere sånn sier hun.. Anonymous poster hash: 10a56...c4c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 Jeg veier mer mot 100 tallet,tørr ikke gå på vekta! Men når jeg som alltid har vært god og rund føler meg feit,da må noe gjøres. At du som er 54 kg vil slanke deg synes jeg er trist. At du vil ha strammere kropp er jo greit da,kanskje litt trening vil hjelpe deg der? Og kutt ut sukkeret,det må bare jeg også gjøre Jeg skal google meg mer opp og begynner med riktig kosthold imorgen den dag Takk for alle gode råd,jeg tar de alle meg med og dere har gitt meg mer viljestyrke HI Anonymous poster hash: fd3e0...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå