Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Har mange fine øyeblikk denne uken, men det aller beste var da eldste endelig klarte å score mål på kamp!! Har prøvd og prøvd i flere måneder så gleden, stoltheten, lettelsen og mestringsfølelsen gjorde at hele gutten bare glødet! Anonymous poster hash: a15ff...047
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 I dag når vi endelig bestemte oss for ferie og bestilte tre uker i leilighet med basseng i Spania i sommer :-) Anonymous poster hash: 5020e...b9c
Iselilja Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Har mange fine øyeblikk denne uken, men det aller beste var da eldste endelig klarte å score mål på kamp!! Har prøvd og prøvd i flere måneder så gleden, stoltheten, lettelsen og mestringsfølelsen gjorde at hele gutten bare glødet! Anonymous poster hash: a15ff...047 Herlig! Tipper det var et stolt øyeblikk for både gutten selv og foreldrene. Ingen store ting som skillerseg ut, men et herlig øyeblikk var da lillejenta vår på to mnd fikk latterkrampe av ordet petite😄
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Har mange fine øyeblikk denne uken, men det aller beste var da eldste endelig klarte å score mål på kamp!! Har prøvd og prøvd i flere måneder så gleden, stoltheten, lettelsen og mestringsfølelsen gjorde at hele gutten bare glødet! Anonymous poster hash: a15ff...047 Det beste var en telefonsamtale med banken. Fikk innvilget lån på 3.6 mill 😃 Anonymous poster hash: 363b2...df0
¤Hippie¤ Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Vanskelig å velge kun en😝 men det må vel bli den kvelden vesla ville sove i senga vår, så hun strøk meg på kinnet mens jeg såg på frustrerte fruer 😜
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Da jeg gikk på vekta og så at jeg har gått ned over 4 kg. Flink Anonymous poster hash: 1870d...65f
februarprins2013 Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 beste er når sønnen min kommer og gir meg kos uten at jeg ber om det, en herlig liten gutt på 2 år og 4mnd , er så stolt av han. det andre må være og se han jeg er forelsket i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå