Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Sliter så veldig med smerter i hoftene og det blir bare verre så jeg må få det undersøkt. Har mye reumatisme i familien og en så at det kunne være slitasje i hoften som forårsaket smerten. Kan noe som har dere forklare litt hvordan det startet, hvordan det ble oppdaget og hvordan det er å leve med? Hvis det ikke er noe å gjøre noe med så kan jeg la vær å stå i helsekø og heller la noen kan få hjelp få plassen. Anonymous poster hash: d8570...13e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har det, mamma har det og mormor har det. Hoftene verker, rett og slett. Det eneste som hjelper er å holde seg normalvektig, trene og holde seg sterk. Når smertene blir uutholdelig kan man operere, da setter de inn en protese der hofteskål og kule er slitt i stykker. Mormor er operert 4 ganger, hun har slitt ut og byttet to proteser. Mamma venter på sin første operasjon nå. Anonymous poster hash: a9ddb...bd4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har det, mamma har det og mormor har det. Hoftene verker, rett og slett. Det eneste som hjelper er å holde seg normalvektig, trene og holde seg sterk. Når smertene blir uutholdelig kan man operere, da setter de inn en protese der hofteskål og kule er slitt i stykker. Mormor er operert 4 ganger, hun har slitt ut og byttet to proteser. Mamma venter på sin første operasjon nå. Anonymous poster hash: a9ddb...bd4 Hadde så håpet at det var noen spesifikke smerter slik at jeg kunne skrive av smertene som lav smerteterskel, muskulært og annet viss. Har slitt med hoftene i 1,5år å lever jo i håpet om at går over snart. Gikt er jo litt mer permanent kan man si😟... Hvordan utreder man det? Anonymous poster hash: d8570...13e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå