Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Har vært så sinnsykt sliten i det siste. Har hatt mye på programmet, men det har jeg jo alltid. Denne uka har jeg sovet 8-9 timer per natt, hatt en lurende hodepine, og er rett og slett utslitt helt inn til margen. Så vidt jeg orket å gå hjem etter et besøk hos en venninne, dro nesten ikke i oppoverbakkene. Våkner hver morgen så trett at jeg nesten vil spy, av og til kaster jeg også opp på morgonen (har foregått lenge). Hva kan det feile meg? Andre som har opplevd å være totalt utslitt? Klarer jobben min, men må virkelig manne meg opp for små oppgaver som middagslaging og enkel rydding. Anonymous poster hash: 81a12...0c2
Gjest Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Tja si det. Vært hos lege da? For lavt stoffskifte kan det være, anemi kan det være, gravid? Mye som det kan være, men en tur til legen er på sin plass Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Du burde slanke deg. Anonymous poster hash: 3bdd0...955
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Takk for svar! Skal selvsagt ordne meg en legetime, men er det så lett å se at jeg har en akutt slankekrise ut fra det jeg skriver? Anonymous poster hash: 81a12...0c2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Takk for svar! Skal selvsagt ordne meg en legetime, men er det så lett å se at jeg har en akutt slankekrise ut fra det jeg skriver? Anonymous poster hash: 81a12...0c2 Var en spøk. Hverken lett å se at du er tykk eller hva som feiler deg forøvrig. Anonymous poster hash: 3bdd0...955
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 18.41. Du forstod at jeg tullet med deg også? Skal selvsagt til legen, men bare lurte på om noen hadde opplevd lignende. Å miste all energi og overskudd helt plutselig, når man tilsynelatende er frisk. Og den bakken, den går jeg vanligvis lett. Har aldri opplevd at det er helt tomt før, og har vel egentlig ikke tatt meg tid til å kjenne etter. . Anonymous poster hash: 81a12...0c2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Du har vel fått ME..det er visst noe som går... Anonymous poster hash: 633b5...57d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 hodepine, morgenkvalme og tretthet.. kan du være gravid? ta en test. uansett resultat ville jeg tatt blodprøve for å sjekke lagrene. Anonymous poster hash: f5d00...b2d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 18.41. Du forstod at jeg tullet med deg også? Skal selvsagt til legen, men bare lurte på om noen hadde opplevd lignende. Å miste all energi og overskudd helt plutselig, når man tilsynelatende er frisk. Og den bakken, den går jeg vanligvis lett. Har aldri opplevd at det er helt tomt før, og har vel egentlig ikke tatt meg tid til å kjenne etter. . Anonymous poster hash: 81a12...0c2 Veldig generelle symptomer du har. Hvordan kan noen gi deg svar på dette her? Jeg hadde to venninner som begge ble svimmel, kvalm og trøtt omtrent samtidig. Helt like symptomer. Den ene hadde kreft den andre var gravid. Ser du poenget? Anonymous poster hash: 3bdd0...955
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 I februar var jeg så sliten at jeg knapt klarte å gjøre noe, ble andpusten bare av å gå på do, alt var et ork. Det viste seg å være lite jern og veldig lite d-vitamin. Kan være noe sånt med deg. På det verste så trodde jeg at jeg var alvorlig syk, kom meg ikke ut av senga, psyken var bra. Var så vidt jeg kom meg til legen for å ta den blodprøven. Anonymous poster hash: 845fa...ff8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har hatt det tilsvarende, var så sliten at jeg hadde av og til lyst til å bare legge meg ned og grine. Tror nok mange tenkte at det var typisk dame i førti-årene og dårlig form. Men det viste seg at jeg hadde underliggende kronisk auoimmun sykdom (mange opplever fatigue ifb med den). Det var ingen (utenom meg) som tenkte at det kunne være sykdom før symptomene etter hvert virkelig blusset opp. Anonymous poster hash: 716ee...142
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Jeg følte meg fullstendig utslitt da jeg var altfor lav på vitamin B12, måtte ha sprøyter. Det kan være alt fra d-vitaminmangel til stoffskifteproblemer. En venninne hadde det hun trodde var influensa, men så var hun så sliten og utmattet i månedene etterpå. Da hun gikk til legen for en grundig sjekk viste det seg at influensaen var kyssesyken og det tok over et halvt år før hun ble seg selv igjen. Det kan også være tegn på matallergier eller cøliaki. Anonymous poster hash: 1c68b...671
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Pollenallergi? Anonymous poster hash: d7f41...ba5
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Det du beskriver er mitt hovedsymptom på pollenallergi, timotei for min del! Helt absurd slitenhet! Var hos allergispesialist igjen for få dager siden, og hun sa at det er ett av hovedsymptomene. Jeg er også kvalm om morgenen og ellers også. Jeg er under vaksinasjon for 2.gang, bruker kortisontbl hver dag for pusten og astmaspray. Tabletter, aerius ( de blir du ikke trøtt av)! og kortisonsprøyte! Dra til lege!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Mycoplasma-lungebetennelse? Anonymous poster hash: 69e33...1db
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 Takk for svar, igjen! Har egentlig ikke fått igjen energien siden jeg hadde infuensa i påsketider, men ikke før denne uka at det be ordentlig ille. Anonymous poster hash: 81a12...0c2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #17 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har hatt det tilsvarende, var så sliten at jeg hadde av og til lyst til å bare legge meg ned og grine. Tror nok mange tenkte at det var typisk dame i førti-årene og dårlig form. Men det viste seg at jeg hadde underliggende kronisk auoimmun sykdom (mange opplever fatigue ifb med den). Det var ingen (utenom meg) som tenkte at det kunne være sykdom før symptomene etter hvert virkelig blusset opp. Anonymous poster hash: 716ee...142 hva slags sykdom var det du hadde? Anonymous poster hash: 5bddd...1e1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #18 Skrevet 6. juni 2015 Takk for svar, igjen! Har egentlig ikke fått igjen energien siden jeg hadde infuensa i påsketider, men ikke før denne uka at det be ordentlig ille. Anonymous poster hash: 81a12...0c2 Har reagert skikkelig på pollen i år. Kanskje det bare er det Anonymous poster hash: 81a12...0c2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #19 Skrevet 6. juni 2015 Du har vel fått ME..det er visst noe som går... Anonymous poster hash: 633b5...57d Nice... Håper karma kommer og biter deg i rumpa! Hilsen ei som virkelig sliter etter en tøff runde med kyssesyken. ME er ingen spøk altså.... Anonymous poster hash: 1c68b...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå