Gå til innhold

Dere med 50/50 samvær..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med klær,utstyr til barna?

 

Samboeren min har 50/50 for barna sine. Han kjøper så å si slt til barna, for ellers har de ingenting.

 

Når barna kommer fra mammaen sin, har de hullete, for små klær.

 

 

Anonymous poster hash: 3c320...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har dobbelt opp av det meste og spleiser på det som det bare er en av. Er den eneste logiske måten å gjøre det på i mitt hode, med mindre det er veldig stor forskjell i inntekt da.



Anonymous poster hash: 55ab3...3e7
Skrevet

Far skal holde klær hos ham. Mor skal holde klær hos henne.

Utgifter til utstyr må de dele på og så kan det lett fraktes frem og tilbake



Anonymous poster hash: e07c8...cd8
Skrevet

Men hva når den ene parten sjelden kjøper noe da?

Hva gjør man da?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 3c320...97a

Skrevet

Men hva når den ene parten sjelden kjøper noe da?

Hva gjør man da?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 3c320...97a

 

Har ikke ungene klær hos mor?

 

Anonymous poster hash: e07c8...cd8

Skrevet

Klærne er hullete,for små og slitte.

Hun kjøper sjeldent yttertøy og sko.

Vi må kjøpe hele tiden.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 3c320...97a

Skrevet

Klærne er hullete,for små og slitte.

Hun kjøper sjeldent yttertøy og sko.

Vi må kjøpe hele tiden.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 3c320...97a

 

Alle klære hos henne eller kun de klærne hun sender med når de skal til far?

 

Uansett: Far skal holde klær hos seg. Han trenger ikke sende dem med til mor. Kjøp inn klær som dere har hos dere. Ja, det er kjipt for barna, men kanskje mor lærer noe.....

 

Anonymous poster hash: e07c8...cd8

Skrevet

Vi har begynt å gjøre det slik. Barna får på seg klærne frs henne igjen. Ikke noe særlig å sende med de klærne på skolen. Men skapene her blir fort tomme igjen.

 

Sko og yttertøy er litt vanskeligere med da.

Trist for barna :-(

 

 

Anonymous poster hash: 3c320...97a

Skrevet

Her er det omvendt, jeg kjøper nye klær, hun drar til pappaen med nye klær og kommer hjem i slitt tøy. Jeg har bedt ham sende tilbake klær som er tilsvarende, dvs. at de skal være hele og passe, men det skjer aldri. For et par uker siden kjøpte jeg ei vårjakke til henne, hun var da hos pappaen, den jakken har jeg ikke sett siden. Han aner ikke hvor den er heller, samme med noen sko jeg kjøpte for et par mnd. siden, de har aldri vært innenfor dette huset. Jeg blir gal. Han roter bort alt. Han vasker knapt klær og drar alt skittentøy til mora si (de er naboer) men der forsvinner jo massevis imellom to hjem der da. Jeg har sagt at han kan stappe hennes skittentøy i en svartsekk så kan jeg vaske det og så får han med masse rent tøy når hun skal til ham igjen, men virker som han er redd for å ikke ha noe klær da så det har han ikke gjort. Jeg håper  han får dame snart og at hun har mer orden i sysakene altså.



Anonymous poster hash: b3569...0dc
Skrevet

vi har masse klær her og barna har masse hos mamman,så de drar ikke med klærne,men har alt de trenger begge stedene



Anonymous poster hash: 58dec...88d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...