Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Den søkebaren på toppen, hva kommer dit? Det er vel kun ting man selv har fysisk skrevet inn der? Ikke hvis man trykker på en link eller noe? Anonymous poster hash: 3453c...29f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Har du prøvd å søke der? Jeg får opp profiler, sider og grupper. Anonymous poster hash: df0b5...64f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Har du prøvd å søke der? Jeg får opp profiler, sider og grupper. Anonymous poster hash: df0b5...64f Ja, men hva lagrer seg i historikken etterpå? Da er det kun det du selv har søkt på? Jeg hjalp mannen med noe på telefonen hans i stad og da kom det opp 4 puppesider i historikken hans fra 2 dager siden, men han nekter plent på at han har søkt de opp. Men de legger seg vel ikke der av andre grunner? Anonymous poster hash: 3453c...29f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Han har nok rett. Hvis jeg søker etter en side, xår jeg også opp sider jeg aldri har sett eller hørt om. Anonymous poster hash: df0b5...64f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Ja, det skjer med meg også. Men i min historikk ligger kun ting jeg har søkt på som jeg faktisk har gått inn på. Alt annet som kommer opp når jeg søker trykker jeg ikke på så det kommer da heller ikke opp i historikken min. Anonymous poster hash: 3453c...29f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Sånn foreksempel hvis jeg søker på et navn, da kommer mange navn opp, men kun den profilen jeg trykker på lagrer seg i selve historikken min. Anonymous poster hash: 3453c...29f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Da er jeg med. De navnene som ligger nedover siden, før du skriver i søkefeltet, tilhører loggen. Han kan ved et uhell ha havnet inne på en snuskete side, men to? Nei. Han vil nok ikke innrømme det for deg. Anonymous poster hash: df0b5...64f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Da er jeg med. De navnene som ligger nedover siden, før du skriver i søkefeltet, tilhører loggen. Han kan ved et uhell ha havnet inne på en snuskete side, men to? Nei. Han vil nok ikke innrømme det for deg. Anonymous poster hash: df0b5...64f Jeg er ikke den beste på å forklare :-) Det lå 4 sånne puppesider etter hverandre fra 2 dager siden og det er det eneste han hadde i hele historikken sin. Jeg også mener han bare ikke vil innrømme det. Men han nekter plent på at han noen gang har søkt på de. Han sa når han så puppebilder på feeden sin så gikk han noen ganger inn for å kikke, men han har aldri søkt på de selv. Jeg gir blaffen i om h sa n ser på pupper innimellom altså, men det er den gnagende følelsen når han ikke vil innrømme at han har søkt på de når de så tydelig ligger der. Gang på gang sier han at han ville innrømt det hvis han hadde gjort det, og at han for alt i verden ikke kan forstå hvorfor de ligger der. Skulle visst selge pc og telefon også for siden jeg ikke trodde på han så skulle han aldri på nettet igjen. Jeg blir så oppgitt over sånn fjortiss oppførsel. Anonymous poster hash: 3453c...29f
Mamsen<3 Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Når du trykker på linja (på telefonen) uten å skrive noe kommer loggen min opp. Dette er kun det jeg selv har skrevet og vært inne på. Men om jeg skriver en bokstav så kommer også STORT SETT bare ting jeg har selv søkt etter. Men en og annen jeg hvert fall ikke husker å vært inne på. Mye mulig det bare har vært uhell eller for lenge siden til at jeg husker det.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Når du trykker på linja (på telefonen) uten å skrive noe kommer loggen min opp. Dette er kun det jeg selv har skrevet og vært inne på. Men om jeg skriver en bokstav så kommer også STORT SETT bare ting jeg har selv søkt etter. Men en og annen jeg hvert fall ikke husker å vært inne på. Mye mulig det bare har vært uhell eller for lenge siden til at jeg husker det. Og når jeg trykte på linja på hans telefon kom disse sidene opp pluss den kjøp og salg sida han nettopp hadde søkt etter. Og det var det eneste som lå der. Jeg snoka ikke altså, jeg hjalp han med noe siden han ikke snakker norsk og jeg skulle skrive på sida for han. Jeg vet ikke jeg, blir så forvirra av hele greia. Anonymous poster hash: 3453c...29f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 På data'n får jeg opp tilfeldige forslag, men på telefonen kommer sidene / personene jeg tidligere har søkt på automatisk opp Anonymous poster hash: ceca5...bda
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 På data'n får jeg opp tilfeldige forslag, men på telefonen kommer sidene / personene jeg tidligere har søkt på automatisk opp Anonymous poster hash: ceca5...bda Når du trykker på søkebaren? Der ligger jo alt man har søkt på med mindre man har slettet det. Anonymous poster hash: 3453c...29f
mrsmergaert Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 På data'n får jeg opp tilfeldige forslag, men på telefonen kommer sidene / personene jeg tidligere har søkt på automatisk opp Anonymous poster hash: ceca5...bda Når du trykker på søkebaren? Der ligger jo alt man har søkt på med mindre man har slettet det. Og derfor må han jo ha søkt på de. Datoene for når man søkte ligger også der hvis man trykker på rediger knappen. Anonymous poster hash: 3453c...29f
Mamsen<3 Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Når du trykker på linja (på telefonen) uten å skrive noe kommer loggen min opp. Dette er kun det jeg selv har skrevet og vært inne på. Men om jeg skriver en bokstav så kommer også STORT SETT bare ting jeg har selv søkt etter. Men en og annen jeg hvert fall ikke husker å vært inne på. Mye mulig det bare har vært uhell eller for lenge siden til at jeg husker det. Og når jeg trykte på linja på hans telefon kom disse sidene opp pluss den kjøp og salg sida han nettopp hadde søkt etter. Og det var det eneste som lå der. Jeg snoka ikke altså, jeg hjalp han med noe siden han ikke snakker norsk og jeg skulle skrive på sida for han. Jeg vet ikke jeg, blir så forvirra av hele greia.Anonymous poster hash: 3453c...29f kan ha vært uhell. Men om magefølelsen sier at han lyver så stemmer som regel den. Men vanskelig å ta han på det. Tenker at det er en lite god følelse når den man er sammen med begynner å lyve. Men selvfølgelig ingen garanti for noe. Kan ha vært et uhell
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Når du trykker på linja (på telefonen) uten å skrive noe kommer loggen min opp. Dette er kun det jeg selv har skrevet og vært inne på. Men om jeg skriver en bokstav så kommer også STORT SETT bare ting jeg har selv søkt etter. Men en og annen jeg hvert fall ikke husker å vært inne på. Mye mulig det bare har vært uhell eller for lenge siden til at jeg husker det. Og når jeg trykte på linja på hans telefon kom disse sidene opp pluss den kjøp og salg sida han nettopp hadde søkt etter. Og det var det eneste som lå der. Jeg snoka ikke altså, jeg hjalp han med noe siden han ikke snakker norsk og jeg skulle skrive på sida for han. Jeg vet ikke jeg, blir så forvirra av hele greia.Anonymous poster hash: 3453c...29f kan ha vært uhell. Men om magefølelsen sier at han lyver så stemmer som regel den. Men vanskelig å ta han på det. Tenker at det er en lite god følelse når den man er sammen med begynner å lyve. Men selvfølgelig ingen garanti for noe. Kan ha vært et uhell Han har løyet før om sånne ting, aldri vært utro eller noe, det vet jeg, men løyet om sider han har vært inne på. Og jeg har sagt helt fra vi ble sammen at det er greit og se på sånne ting så hvorfor lyve om det? Og han har løyet om småting gjennom hele forholdet og når da dette kom så får jeg en sånn ekkel følelse. Er det virkelig så vanskelig å være ærlig? Men om det er et uhell, hvordan får jeg vite det? Og hvorfor skulle det da ligge på historikken hans? Akkurat funnet ut at jeg er gravid med nummer 2 også så er vel litt ekstra følsom. Anonymous poster hash: 3453c...29f
PersilleBlomst Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 Alt i min historikk er ting jeg har søkt på selv. Når jeg skriver får jeg mange forslag men det er bare å se på Activity Loggen, der står alt som er søkt og alt som er likt. Men kun ting jeg har søkt på kommer opp når jeg skal søke, som mamma, Aurskog Høland selges byttes, kjæresten, venninne eller andre ting jeg har søkt på. Ikke tilfeldig.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #17 Skrevet 6. juni 2015 Alt i min historikk er ting jeg har søkt på selv. Når jeg skriver får jeg mange forslag men det er bare å se på Activity Loggen, der står alt som er søkt og alt som er likt. Men kun ting jeg har søkt på kommer opp når jeg skal søke, som mamma, Aurskog Høland selges byttes, kjæresten, venninne eller andre ting jeg har søkt på. Ikke tilfeldig. Nettopp, det er det jeg mener også, men mannen kan visst ikke skjønne hvordan det har kommet seg dit. Også er han nå så såra over at jeg ikke tror på han. Men hva skal jeg tro da? Anonymous poster hash: 3453c...29f
PersilleBlomst Skrevet 6. juni 2015 #18 Skrevet 6. juni 2015 Alt i min historikk er ting jeg har søkt på selv. Når jeg skriver får jeg mange forslag men det er bare å se på Activity Loggen, der står alt som er søkt og alt som er likt. Men kun ting jeg har søkt på kommer opp når jeg skal søke, som mamma, Aurskog Høland selges byttes, kjæresten, venninne eller andre ting jeg har søkt på. Ikke tilfeldig. Nettopp, det er det jeg mener også, men mannen kan visst ikke skjønne hvordan det har kommet seg dit. Også er han nå så såra over at jeg ikke tror på han. Men hva skal jeg tro da? Anonymous poster hash: 3453c...29f Teit at han skal føle seg såra.. Det blir jo som å være såra over søkehistorikken på internett også og påstå at det er tilfeldig. Det er desverre sånn Facebook-historikken fungerer. Det må han bare stå for, uten å skulle dra løgnen noe lenger! Jeg har slettet ting fra min egen historikk på facebook fordi jeg har vært flau over det (snoker litt på nett i blant), derfor jeg vet det.. Håper han tar til vettet og bare sier det.. Blir litt for dumt..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #19 Skrevet 6. juni 2015 Alt i min historikk er ting jeg har søkt på selv. Når jeg skriver får jeg mange forslag men det er bare å se på Activity Loggen, der står alt som er søkt og alt som er likt. Men kun ting jeg har søkt på kommer opp når jeg skal søke, som mamma, Aurskog Høland selges byttes, kjæresten, venninne eller andre ting jeg har søkt på. Ikke tilfeldig.Nettopp, det er det jeg mener også, men mannen kan visst ikke skjønne hvordan det har kommet seg dit. Også er han nå så såra over at jeg ikke tror på han. Men hva skal jeg tro da? Anonymous poster hash: 3453c...29f Teit at han skal føle seg såra.. Det blir jo som å være såra over søkehistorikken på internett også og påstå at det er tilfeldig. Det er desverre sånn Facebook-historikken fungerer. Det må han bare stå for, uten å skulle dra løgnen noe lenger! Jeg har slettet ting fra min egen historikk på facebook fordi jeg har vært flau over det (snoker litt på nett i blant), derfor jeg vet det.. Håper han tar til vettet og bare sier det.. Blir litt for dumt.. Jeg håper det jeg også. Blir for dumt at han sier han har klikka på linker fra feeden noen ganger, men så nekte på og ha søkt selv senere. Det er ikke det at han har vært på sidene som gjør noe, men at han lyver så bastant når jeg har sett det. Må gjerne se på andre sine pupper for min del så derfor blir jeg så overraska over lyvinga om det. Får håpe han innser det selv til slutt. Anonymous poster hash: 3453c...29f
PersilleBlomst Skrevet 6. juni 2015 #20 Skrevet 6. juni 2015 Alt i min historikk er ting jeg har søkt på selv. Når jeg skriver får jeg mange forslag men det er bare å se på Activity Loggen, der står alt som er søkt og alt som er likt. Men kun ting jeg har søkt på kommer opp når jeg skal søke, som mamma, Aurskog Høland selges byttes, kjæresten, venninne eller andre ting jeg har søkt på. Ikke tilfeldig.Nettopp, det er det jeg mener også, men mannen kan visst ikke skjønne hvordan det har kommet seg dit. Også er han nå så såra over at jeg ikke tror på han. Men hva skal jeg tro da? Anonymous poster hash: 3453c...29f Teit at han skal føle seg såra.. Det blir jo som å være såra over søkehistorikken på internett også og påstå at det er tilfeldig. Det er desverre sånn Facebook-historikken fungerer. Det må han bare stå for, uten å skulle dra løgnen noe lenger! Jeg har slettet ting fra min egen historikk på facebook fordi jeg har vært flau over det (snoker litt på nett i blant), derfor jeg vet det.. Håper han tar til vettet og bare sier det.. Blir litt for dumt.. Jeg håper det jeg også. Blir for dumt at han sier han har klikka på linker fra feeden noen ganger, men så nekte på og ha søkt selv senere. Det er ikke det at han har vært på sidene som gjør noe, men at han lyver så bastant når jeg har sett det. Må gjerne se på andre sine pupper for min del så derfor blir jeg så overraska over lyvinga om det. Får håpe han innser det selv til slutt. Anonymous poster hash: 3453c...29f Får absolutt håpe det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #21 Skrevet 6. juni 2015 Alt i min historikk er ting jeg har søkt på selv. Når jeg skriver får jeg mange forslag men det er bare å se på Activity Loggen, der står alt som er søkt og alt som er likt. Men kun ting jeg har søkt på kommer opp når jeg skal søke, som mamma, Aurskog Høland selges byttes, kjæresten, venninne eller andre ting jeg har søkt på. Ikke tilfeldig.Nettopp, det er det jeg mener også, men mannen kan visst ikke skjønne hvordan det har kommet seg dit. Også er han nå så såra over at jeg ikke tror på han. Men hva skal jeg tro da? Anonymous poster hash: 3453c...29f Teit at han skal føle seg såra.. Det blir jo som å være såra over søkehistorikken på internett også og påstå at det er tilfeldig. Det er desverre sånn Facebook-historikken fungerer. Det må han bare stå for, uten å skulle dra løgnen noe lenger! Jeg har slettet ting fra min egen historikk på facebook fordi jeg har vært flau over det (snoker litt på nett i blant), derfor jeg vet det.. Håper han tar til vettet og bare sier det.. Blir litt for dumt.. Jeg håper det jeg også. Blir for dumt at han sier han har klikka på linker fra feeden noen ganger, men så nekte på og ha søkt selv senere. Det er ikke det at han har vært på sidene som gjør noe, men at han lyver så bastant når jeg har sett det. Må gjerne se på andre sine pupper for min del så derfor blir jeg så overraska over lyvinga om det. Får håpe han innser det selv til slutt. Anonymous poster hash: 3453c...29f Får absolutt håpe det. Lykke til! Tusen takk :-) Nå sier han at han søkte på en av sidene for over et år siden. Men hvorfor ligger det da 4 stykker fra 2 dager siden? Hele greia er jo bare latterlig. Tror han bare graver seg lenger og lenger ned og er nå redd for å si sannheten. Selv om det ville jo vært enklere :-) Anonymous poster hash: 3453c...29f
PersilleBlomst Skrevet 6. juni 2015 #22 Skrevet 6. juni 2015 Du får bare si at du vet hvordan historien fungerer og at det der bedre at han driter i å si noe mer hehe For et år siden var ikke facebookhistorikken sånn en gang
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #23 Skrevet 6. juni 2015 Du får bare si at du vet hvordan historien fungerer og at det der bedre at han driter i å si noe mer hehe For et år siden var ikke facebookhistorikken sånn en gang Jeg vet! Har sagt det flere ganger nå. Klarer ikke bli irritert lenger engang for det er så latterlig :-P Anonymous poster hash: 3453c...29f
PersilleBlomst Skrevet 6. juni 2015 #24 Skrevet 6. juni 2015 Du får se humoren i det! Han er i det minste flau og føler seg skyldig!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #25 Skrevet 6. juni 2015 Du får se humoren i det! Han er i det minste flau og føler seg skyldig! Haha, ja får gjøre det :-) Sikkert ikke lett når grava hans er gravd for dypt :-P Anonymous poster hash: 3453c...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå