Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har ekstremt mye hårvekst, og viser meg ikke for noen uten å ha barbert både legger, lår og bikinilinje. Men det jeg lurer på er, hvis jeg bestiller voksing av legger+lår, hvor høyt opp går de før det regnes som "bikinilinje"? Er ikke noe klart skille mellom dette på meg, det blir bare mer og mer jo høyere opp man kommer. Anonymous poster hash: f9b0d...3f7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg bestiller voksing av legger og lår. Da vokser de opp til baken og opp til trusa foran. Anbefaler deg med sterk hårvekst og slutte å barbere og kun vokse. Du vil merke over tid at hårveksten blir mindre. Jeg hadde før 2-3 hårstrå i hver hårsekk og har nå "kun" 1 i hver. Anonymous poster hash: a6e66...d20
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Ps: du bør informere på forhånd om at du er sterk hårvekst så de setter av nok tid. Tar lenger tid på oss en de med vanlig hårvekst:/ Anonymous poster hash: a6e66...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå